Televizija N1 objavila je istraživanje na uzorku od 800 ljudi o tome kako trenutno stoje kandidati za gradonačelnika Zagreba. Prema tom istraživanju, a koje je radila agencija MASMI – “Tomislav Tomašević zadržava ulogu favorita u utrci za gradonačelnika Zagreba”, a navodno ga podržava 37.2% birača.
Tomaševiću je agencija MASMI dala posebno pozornost pa tako za njega tvrde da se “ističe poštenjem 47,9%, neovisnošću (41%) i bliskošću ljudima (47,3%)”. Dodaje se i da ga “značajno manji postotak glasača smatra da je željan vlasti i neiskusan”, dok s druge strane za Miroslava Škoru navode: “u odnosu na vodeće kandidate, značajno je „željniji“ vlasti (41,5%), a najmanje se ističe i kao vođa”.
Prema istoj anketi, na drugom mjestu je HDZ-ov Davor Filipović (13.4%), a na trećem mjestu Vesna Škare Ožbolt, bivša ministrica pravosuđa u Vladi Ive Sanadera (10.1%), dok je Miroslav Škoro četvrti 7.7% podrške birača.
Tko stoji iza agencije MASMI?
MASMI Adriatica agencija je koja je zapravo podružnica puno veće tvrtke – MASMI Research Group sa sjedištem u Londonu. Osnovana je 1988. godine, a riječ je o međunarodnoj agenciji za istraživanje tržišta koja djeluje na području širom Srednje i Istočne Europe te Bliskog Istoka. Uz sjedište u Londonu i podružnice u Zagrebu, tvrtka ima odjele u Bjelorusiji (Minsk), Rusiji (Moskva i Sankt-Peterburg), Srbiji (Beograd), Saudijskoj Arabiji (Rijad), (Ukrajini (Kijev), Cipru (Nikozija) te Mađarskoj (Budimpešta) i Poljskoj (Varšava).
> Tomaševićev program: Rodna i LGBT ‘jednakost’, pobačaj, sudjelovanje u homoseksualnim povorkama…
“Ključ našeg uspjeha je MASMI-jeva filozofija partnerstva s klijentima: Slušamo vas i prilagođavamo naš pristup u skladu s vašim potrebama. Vodeći istraživački alati MASMI-ja, zajedno s našom sposobnošću prilagodbe novih metodologija u prikupljanju i analizi, nude širok raspon rješenja za ostvarenje vaših poslovnih ciljeva”, navodi se na stranicama ove globalne tvrtke koja djeluje u sektorima financijskih usluga, medija, potrošne ambalažne robe, proizvoda za kućnu i osobnu njegu, zdravstva, javnog sektora, telekomunikacija, putovanja te maloprodaje.
Među partnerima ove multinacionalne kompanije navode se tvrtke DigitalMR, Infotools i Strategir čiji je direktor Emmanuel Delsuc 10 godina radio za baruna Philippa de Rothschilda.
Što se tiče same agencije MASMI Adriatica sa sjedištem u Zagrebu, prema uvidu u sudski registar predsjednik uprave zadnjih 20 godina je Igor Dušanović, psiholog i ekonomist, dok su članovi uprave Sergey Kolobanov koji je završio psihologiju na Moskovskom državnom sveučilištu Lomonosov i Dmitrij Škutov, o kojemu se ništa ne zna osim da je formalno prijavljen na adresi u Moskvi.
Urednik popularne Bujice o istraživanju
“N1 televizija će uskoro objaviti nekakvu “anketu” za Zagreb… Prema onome što je procurilo iz njihove redakcije – favorizira se Tomašević – i to po nalogu Plenkijevog agitpropa, a cilj je Škoru spustiti na četvrto mjesto i otvoriti put za pobjedu ekstremnog ljevičara i soroševca Tome, kako bi se destabilizirao hrvatski glavni grad, a potom i cijela Hrvatska… Drugi je, navodno. po njihovom “istraživanju” kandidat Plenkovićevog HDZ-a Davor Filipović!
Ako to zaista ispadne tako, onda je pritisak Velikog vođe Plen Kim-una s ograničavanjem njihove gledanosti na platformi A1 – uspio.
Gospodin Tomislav Jelić jučer je u Bujici izjavio da se dr. Miroslava Škoru na sličan način miniralo i tijekom predsjedničkih izbora, iz Zagreba, ali i – Beograda. Dodamo li tome Jelićev podatak da su vlasnici N1 iz Srbije – sve je mnogo jasnije…”, objavio je novinar i urednik Velimir Bujanec na društvenim mrežama.
Izvor: narod.hr