Rezultate o gledanosti LTV-a agencije TVbeat prvi je put direktorica Ksenija Abramović predstavila vjeroučiteljima osnovnih škola na Katehetskoj zimskoj školi.
LTV ima doseg pola milijuna gledatelja s time da još uvijek nema dogovoreno emitiranje s jednim od najvećih kabelskih operatera u Hrvatskoj.
Redovito se 50% gledatelja vraća gledati LTV sadržaje što je izuzetno visok postotak za početak emitiranja.
Ističe se i veliki postotak gledanosti u prime time-u za televiziju koja je tek krenula u emitiranje. S obzirom na emitiranje LTV-a preko svega dva kabelska operatera u Hrvatskoj, u agenciji TVbeat dosadašnju gledanost LTV-a ocjenjuju izvrsnom. Agencija je analizirala samo aktivnosti korisnika MAXtv-a i Iskona.
Direktorica Laudata Ksenija Abramović predstavila je i emisije u vlastitoj produkciji. Vjeroučitelje je posebno oduševila angažiranost mladih i djece u našem programu. Naime, uz sadržaj koji je njima namijenjen, djeca i mladi sudjeluju i u kreiranju LTV programa, od kojeg se ističe tjedna informativna emisija ”Tjedni vrtuljak”, emisija za djecu ”Radosna priča” i zabavno-edukativna emisija za mlade ”ZUM”.
Katehetska zimska škola s temom ”Milosrđe kao gramatika vjere”, za vjeroučitelje u osnovnim školama održala se od 7. do 8. siječnja u prostorijama Nadbiskupijskog pastoralnog instituta u Zagrebu. Organizirao ju je Nacionalni katehetski ured Hrvatske biskupske konferencije u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje.