Do kraja godine čelistički dvojac 2Cellos, Luka Šulić i Stjepan Hauser, objavit će svoj treći album, koji su najavili danas u Zagrebu video spotom za pjesmu “I Will Wait”, no prije toga nastavljaju s gustim koncertnim ritmom – samo do kraja kolovoza svirat će u deset zemalja.
Novi album već je gotov, zadovoljni smo rezultatima i obradama pjesama koje smo odsvirali u novom ruhu i dali im svoj pečat, rekao je Stjepan Hauser na današnjem druženju s novinarima, izrazivši nadu da će s novim pjesama privući još obožavatelja zvuka violončela.
Naslov albuma i popis pjesama izdavač Sony Masterworks još ne želi otkriti, a proslavljeni hrvatski dvojac najavio ga je danas svjetskom pretpremijerom videospota za prvi singl, obradu pjesme engleskog folk-rock benda Mumford & Sons, koji je sniman na Plitvicama i u narednih će se nekoliko dana pojaviti na You Tubeu i televizijskim postajama, a singl u radijskim emisijama.
Bilo je predivno iskustvo svirati na Plitvicama, koje smo imali priliku upoznati i mimo turističkih ruta što je bilo fenomenalno, a tu ljepotu sada će moći vidjeti i ljudi u cijelome svijetu, ustvrdio je Luka Šulić.
Hausera i Šulića očekuje radno ljeto – sutra sviraju u Šibeniku, a potom i u Novom Sadu na festivalu EXIT. U srpnju će svirati još na Malti, u Grčkoj, Francuskoj, Njemačkoj, Švicarskoj i ponovno u Hrvatskoj, u Umagu, a u kolovozu odlaze na slovenski Schengenfest te u BiH i Tursku, a svirat će i na varaždinskom Špancirfestu.
Proteklih dana 2Cellos je osvojio i nekoliko nagrada – aktualni album za japansko tržište “IN2ITION-Collector’s Edition” postigao je zlatnu nakladu s više od 100 tisuća prodanih primjeraka, a na na dodjeli “Japan Gold Disc Award 2014”, to je posebno izdanje osvojilo i nagradu za najbolji instrumentalni album godine. Po broju ‘downloada’ pjesma “Kagemusha” osvojila je nagradu za pjesmu godine, a nagrađena je i na Rekochoku Download servisu.
Hrvatski predjednik odlikovao ih je Redom Danice Hrvatske s likom Marka Marulića za kulturu, osvojili su nagradu Porin za najbolji DVD “Live At Arena Zagreb”, što je bio njihov prvi veliki koncertni spektakl, dok je spot za pjesmu “Thunderstruck” na YouTubeu dosegao brojku gledanosti od 20 milijuna.
Dvojac je prije godinu dana održao koncert u pulskoj Areni, prigodom čega je snimljen i 25-minutni dokumentarac, koji je dijelom danas prikazan novinarima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa