Isus se nije utjelovio u čovjeka u stanju milosti prije Adamovog grijeha. On se utjelovio u tijelo palog, smrtnog čovjeka nakon Adamovog grijeha. I to u svemu, osim što je sam bio bez grijeha. Stao je u Jordan među one koji su na rijeci priznavali i okajavali se zbog svoje grešnosti. Nije stao među važne, bogate, poznate ili slavne ličnosti svoga vremena.
Krštenje Gospodinovo
Blagdan krštenja Gospodinova poručuje nam da Božje utjelovljenje u našu povijest nije završeno onim što se dogodilo u Božiću. Njegovo utjelovljenje nastavilo se u prostoru i vremenu. Krštenje na Jordanu početak je jedne nove dionice na Isusovom životnom putu. To je trenutak u kojemu ga Bog javno očituje izabranom narodu i kojim on započinje u djelo provoditi plan spasenja čovjeka zbog kojeg se utjelovio.
Osim ovog uključivanja javnosti u događaj utjelovljenja i započinjanja Isusovog javnog djelovanja, krštenjem na Jordanu dogodilo se još nešto. Dok se utjelovljenjem u betlehemskom djetetu Bog susreo s nama u našoj djetinjoj nevinosti, ovdje na Jordanu nam se pridružuje i u našoj grešnosti. To je jedino što imamo, a da nam on nije dao. To nas je do tada od njega dijelilo na tako drastičan i nepopravljiv način. Utjelovljenje nije značilo i ne znači samo da se Bog učinio čovjekom, nego je značilo i znači da je Bog u potpunosti na sebe preuzeo i našu ljudsku sudbinu. Čak i sudbinu obilježenu grijehom i grješnošću sa svim posljedicama tog stanja. Zapravo, on je baš zbog grešnosti i grešnog stanja i došao među nas, postao jedan od nas.
Pozvani smo odreći se grešnosti
Don Ivan Bodrožić za Bitno.net piše kako se i od nas, puka Božjeg, očekuje da i sami napravimo prekretnicu u svome životu. Da se od onih koji su živjeli prema Zakonu i odredbama izgradimo u one koji žive prema Bogu živomu i za Boga živoga. Došao je trenutak da postanemo novi ljudi koji žive iznad Zakona, u ljubavi Sina Ljubljenoga. S Isusovim dolaskom i pojavom među ljudima nema onih starih nerješivih i zapetljanih situacija. U takve situacije ljude zapetljava stari čovjek sputan sponama grešnosti. Sada nastaje nova situacija u kojoj se oslobađamo svih spona za život u slobodi djece Božje.