Daleko je kraj: Udruga Naš Hajduk tvrdi da je u akciji “Ili jesmo ili nismo” prikupljeno četiri milijuna kuna

Foto: fah

U akciji “Ili jesmo ili nismo,” koja završava u večeras u ponoć, a u kojoj donatori uplatom 1911 kuna za otkup dionica nogometnog kluba Hajduk stječu pravo upisa svog imena na dres Hajduka za iduću sezonu, prikupljeno je četiri milijuna kuna, priopćeno je u petak iz udruge “Naš Hajduk”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Donacije kojima je prikupljeno četiri milijuna kuna stizale su nam gotovo sa svih kontinenata zbog čega smo iznimno ponosni, jer ta činjenica govori kako Hajduk ima simpatizera diljem svijeta,” rekao je za Hinu voditelj projekta stjecanja dionica Hajduka u udruzi “Naš Hajduk” Tomislav Mikulić.

On je istaknuo kako su se uplate donacija u ovoj akciji nastavile i nakon loših rezultata momčadi Hajduka.

“Time su navijači Hajduka još jednom pokazali kako proces otkupa dionica shvaćaju kao nešto dugoročno važno i nevezano za kratkoročne sportske uspjehe ili neuspjehe kluba”, kazao je Mikulić. Dodao je kako akcija “Ili jesmo ili nismo” traje do večeras zaključno sa 23.59 sati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Akcija “Ili jesmo ili nismo” prva je akcija prikupljanja donacija za stjecanje dionica Hajduka nakon što je udruga “Naš Hajduk” sredinom listopada ove godine otkupila od tvrtke Tommy 24,53 posto dionica kluba s rokom otplate od deset godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.