Real je u velikim financijskim problemima, tek nešto manjim od Barcelone, zbog čega je kontroverzni predsjednik spomenutog kluba, Florentino Perez, pokušao pokrenuti tzv. Superligu, odnosno ligu za bogate, no zasad nije uspio. Bez obzira na financijske probleme koje muče Real, kao i većinu klubova koji su posljednjih godina trošli poput pijanih bogataša, novi Santiago Bernabeu bit će gotov, ako sve bude išlo prema planu, za sezonu 2022./2023 . Bit će to spektakularno zdanje koje neki nazivaju i faraonskim projektom.
Ideja Pereza je pretvoriti stadion u tvornicu novca, bolje rečemo u multifunkcionalni objekt, u kojem će se osim nogometa održavati i sve vrste sportskih i kulturnih događanja tijekom cijele godine, neovisno o vremenskim prilikama zahvaljujući njegovom pokretnom krovu. Florentino Perez želi stvoriti tvornicu novca koja će omogućiti Realu da nastavi dominaciju u Španjolskoj i Europi.
Jedan od događaja koji namjeravaju organizirati jesu utakmice američkog nogometa, otkriva španjolski El Confidencial. Utakmice NFL lige generiraju najviše novca na svijetu u svijetu sporta. Prema ESPN-u radio se o 13 milijardi dolara po sezoni.
Posljednjih godina popularnost američkog nogometa u Španjolskoj eksponencijalno je narasla. Madriđani žele iskoristiti taj trend i po uzoru na stadion Tottenhama u Londonu ponudili su čelnicima NFL lige da organiziraju utakmice na novom Bernabeuu.
Pretpostavlja se da bi se prva utakmica NFL lige mogla odigrati 2024., a možda i 2023. U NFL ligi ne potvrđuju da pregovaraju s Realom, no isto tako i ne odbacuju tu mogućnost, piše portal gol.dnevnik.hr.
Međutim, prije nego što dođe u goste Španjolskoj, NFL želi organizirati utakmice u Njemačku. Kao što je najavio američki Sports Business Journal, ideja je da se između 2022. i 2023. jedna organizira na Allianz Areni u Münchenu. Dva milijuna Nijemaca koji su gledali posljednji Super Bowl motivirali su menadžere da ubrzaju pregovore.
Ti se međunarodni sastanci razvijaju u okviru ekspanzionističke politike koju provodi NFL liga. Ona već godinama želi proširiti svoj brend izvan Sjedinjenih Država, a sada vidi veliko tržište u Europi, u kojoj američki nogomet počinje učvršćivati svoje mjesto među tradicionalnim sportovima Starog kontinenta poput nogometa, košarke ili ragbija.
Drugim riječima, novac koji se danas vrti u profesionalnom nogometu, koji se samo deklarativno igra za navijače i zbog navijača, vratit će još i više, još većom brazinom.
Tekst se nastavlja ispod oglasa