Uoči susreta između Slovačke i Hrvatske u kvalifikacijama za Europsko prvenstvo 2020. godine, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je u Trnavi organizirala posebnu promotivnu akciju za promociju Hrvatske na važnom slovačkom tržištu.
“Naša je zemlja i dalje vodeće turističko odredište većine slovačkih turista koji su samo u prošloj godini ostvarili više od 450 tisuća dolazaka, dok su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili oko 440 tisuća dolazaka što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 2 posto. Promocijom uoči kvalifikacijske utakmice cilj nam je dodatno ojačati poziciju Hrvatske na slovačkom tržištu. Ovom promocijom nastavljamo niz sportskih promotivnih projekata te ćemo i u budućnosti koristiti velika sportska događanja i sport za predstavljanje, promociju i brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
“Danas je u Trnavi poseban dan, ne samo zbog utakmice već i zbog toga što se održava tradicionalni Trnavski JARMOK, vrlo popularni i najveći ulični sajam u Slovačkoj kojeg tijekom tri dana obiđe više od 100 tisuća posjetitelja. Odlična je to prigoda da na našem štandu predstavimo Hrvatsku kao cjelogodišnju destinaciju atraktivne i bogate ponude,“ komentirao je Dubravko Miholić, direktor Predstavništva HTZ-a u Češkoj i Slovačkoj, dodavši da je nogometna utakmica u Trnavi pobudila ogroman interes javnosti te su sve ulaznice prodane za manje od dva sata.