Marin Šego o Domagoju Duvnjaku: ‘Veliki čovjek, rekao mi je ova nagrada mora ići u Međugorje’

Foto: fah

Hrvatska je na ovogodišnjem Svjetskom rukometnom prvenstvu, koje se igra u Njemačkoj i Danskoj, ostvarila u tri utakmice tri pobjede, vrlo uvjerljive. U prvom kolu grupne faze na startu je ”pao” Island, nakon toga Japan, pa Makedonija, na redu je Bahrein.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno, s obzirom na tri pobjede Hrvatska je u sve tri utakmice imala i najboljeg igrača utakmice. Igrač utakmice na ovogodišnjem SP-u, podsjetimo, dobiva komplet sportske opreme koju onda po svom izboru prosljeđuje klubu, to je namijenjeno mlađim generacijama.

Igrač utakmice u pobjedi Hrvatske protiv Makedonije bio je Domagoj Duvnjak, koji je svoju nagradu proslijedio sjajnom hrvatskom rukometnom golmanu, 33-godišnjem Marinu Šegi, koji za sada na turniru briljira te je jedan od oslonaca hrvatske rukometne reprezentacije.

”Dule je velik čovjek i velik sportaš. Vrlo smo dobri prijatelji. Čim je dobio nagradu, rekao mi je: ‘Ova nagrada mora ići za Međugorje’. I djeca će dobiti te dresove”, kazao je Marin Šego za Radiopostaju Mir Međugorje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetimo, iskusni vratar hrvatske rukometne reprezentacije u pobjedi Hrvatske protiv Makedonije imao je 12 obrana, a zabio je i pogodak Makedoncima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.