Hrvatska nogometna reprezentacija večeras od 20 sati igra novu ‘utakmicu istine’ na Svjetskom prvenstvu. Nakon 20 godina Vatreni su izborili četvrtfinale SP-a gdje će se suprotstaviti domaćinu turnira, Rusiji.
U normalnim okolnostima Hrvatska bi bila favorit protiv Rusije, no, ovo je Svjetsko prvenstvo, koje će k tome ostati upamćeno po porazima i ranim ispadanjem reprezentacija koje su uoči SP-a bile predstavljene kao favoriti. Ispali su Španjolci, Nijemci, Portugalci, Argentinci, u četvrtfinalu i Brazilci.
Hrvatska će protiv Rusije zaigrati pred 40-ak tisuća gledatelja na stadionu Fišt u Sočiju.
Izbornik Zlatko Dalić najavio je ofenzivu, odnosno postavu s četiri napadača, nešto slično kao protiv Nigerije na startu turnira. Neki će to ocijeniti hrabrim, drugi nepotrebnim jer bi u tom slučaju Luka Modrić bio dosta udaljen od protivničkog gola. Ne treba ponavljati koliko je Luka opasan po protivnika kad je bliže njegovom golu, sjetimo se utakmice protiv Argentine.
Nije bitno s koliko ćete službeno napadača zaigrati, bitno je s koliko ćete igrača napasti i kako kada se za to ukaže prilika. Tko će taj napad kreirati?
Hrvatska bi trebala na obalama Crnog mora zaigrati u sastavu: Subašić, Vrsaljko, Strinić, Lovren, Vida, Rakitić, Modrić, Perišić, Rebić, Kramarić, Mandžukić.
Očekuje se oko da će na stadionu biti oko 5000 Hrvata, i gotovo deset puta više Rusa. Omjer taman kakav Hrvati vole, tek da se protivnik ne uplaši i ne preda odmah. Nema smisla.
“Nas šest protiv 100 tisuća Rusa”, napisao je na Instagramu jedan navijač hrvatske nogometne reprezentacije. Dovoljno za ilustraciju.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.