Veliko zanimanje: Utakmicu između Hrvatske i Portugala putem HRT-a pratilo 1,3 milijuna ljudi

Prijenos utakmice između Hrvatske i Portugala (0-1) na Europskom nogometnom prvenstvu na Drugom programu Hrvatske televizije (HRT – HTV 2) u subotu 25. lipnja pratilo je 33,1 % opće populacije (AMR), odnosno 1.355.850 gledatelja, pokazuju prvi neslužbeni rezultati gledanosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nogometaši Hrvatske poraženi su u osmini finala Europskog prvenstva od Portugala sA 0-1, a pogodak odluke postigao je Quaresma u 117. minuti susreta.

Riječ je o prosječnoj gledanosti cijele utakmice, a drugo poluvrijeme bilo je još gledanije te ga je pratilo 34,1 % opće populacije (AMR), odnosno 1.396.439 gledatelja. O velikom zanimanju gledatelja za susret govori i visoki udio u gledanosti (SHR), koji je za cijelu utakmicu iznosio 77,3 %. Toliki je, naime, postotak svih hrvatskih gledatelja koji su u tom trenutku bili pred svojim malim ekranima i pratili utakmicu između Hrvatske i Portugala.

Dramatičan susret nastavio se u produžecima, koje je je pratilo 33,2 % opće populacije (AMR), odnosno 1,3 milijuna gledatelja. Analizu sinoćnje utakmice i prve komentare na sudjelovanje hrvatske reprezentacije na ovogodišnjemu Europskome nogometnom prvenstvu u emisiji poslije utakmice pratilo je 13,1 % opće populacije (AMR), odnosno 539.564 gledatelja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.