Subota, 22 ožujka, 2025
11.1 C
Zagreb
Pratite nas:
DYLAN MULVANEY

Sjećate se bojkota Bud Lighta zbog ‘trans’ influensera? I dalje se osjete posljedice

Podijeli

Podijeli

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sjećate li se velikog bojkota popularnog američkog piva Bud Lighta 2023. zbog suradnje s transrodnim Dylanom Mulvaneyjem? Bivši direktor Anheuser-Buscha, tvrtka u čijem je vlasništvu popularna marka piva, tvrdi da se posljedice bojkota još uvijek osjete.

Bud Light se još nije oporavio od kontroverze oko Dylana Mulvaneyja“, rekao je bivši predsjednik Anheuser-Buscha operacija Anson Frericks prije nekoliko dana u intervjuu za FOX Business.

>Jonathon Van Maren: Bojkot Bud Lighta jedan je od najuspješnijih u novijoj povijesti

Iako su tvrtke odustale od guranja woke ideologije kroz politike DEI i ESG, Bud Light još uvijek osjeća posljedice i “nastavlja gubiti kupce”, rekao je Frericks.

>Bojkot piva u SAD-u zbog ‘transrodnog influencera’: Mreže preplavljene šalama

Što se dogodilo?

Marka piva naišla je na kontroverzu 2023. godine nakon partnerstva s transrodnom influencericom Dylanom Mulvaneyjem. Bud Light je tada za Dan žena Mulvaneyju izradio i poklonio limenku s njegovim likom. Ta suradnja izazvala je bijes potrošača koji su počeli bojkot. To je rezultiralo padom prodaje, kupaca i vrijednosti za dioničare.

>Novinarka Megyn Kelly brutalno razmontirala ‘trans’ propagandu i Dylana Mulvaneyja

Bud Lightu je prodaja pala 29,9% u odnosu na prethodnu godinu u tjednu koji je završio 20. siječnja, u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, prema najnovijim brojkama koje je FOX Businessu dostavio Bump Williams Consulting.

>‘Mulvaneyjev učinak’: Anheuser-Busch otpušta stotine zaposlenika

“Mislim da je jedan od najzanimljivijih dijelova ove priče taj da su izgubili 30% svojih kupaca”, istaknuo je. “Milijuni kupaca, milijarde dolara vrijednosti za dioničare u posljednjih nekoliko godina.”

‘Izvlačenje’ sa Super Bowlom

Bivši direktor primijetio je kako je partnerstvo utjecalo na dionice i kako napori brenda da se oporavi s oglasima za Super Bowl neće ublažiti bol.

>Nakon fijaska Bud Lighta s Mulvaneyjem, pala potražnja za ‘transrodnim’ influencerima

“Oni reklamiraju Bud Light. I iskreno, reklame su zapravo prilično dobre”, rekao je. “Imaju Shanea Gillisa, koji je otprilike suprotan Dylanu Mulvaneyju. Ne možete imati nekog tko je suprotniji. Imaju Post Malonea, ali problem je što su izgubili mnogo svojih kupaca.”

Također je upozorio na dilemu s kojom se Bud Light suočava u pogledu svoje vizije.

“Njihovi kupci ih pitaju, ‘hej, što će Bud Light napredovati? Hoće li to biti više od Shanea Gillisa i zabave u nogometu, ili će to biti Dylan Mulvaney?”

>Bud Light i dalje na gubitku; analitičari vjeruju da će se bojkot nastaviti i u budućnosti

“Dok se tvrtka stvarno ne vrati i jasno kaže što će Bud Light biti? Ne znam hoće li se itko od njihovih lojalnih kupaca vratiti”, dodao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Pročitaj više

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.

Pročitaj više

Frendica.hr

Glas naroda

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povezani članci