Društveno-konzervativna reakcija na odluku Bud Lighta da koristi transrodnog Dylana Mulvaneyja kao ambasadora brenda predstavlja jedan od najuspješnijih bojkota u novijoj političkoj povijesti, piše Jonathon Van Maren za LifeSite.
Zapravo, poznavatelji industrije očekuju da će prodaja Bud Lighta nastaviti padati, čak i nakon nekoliko pokušaja vraćanja imidža s tradicionalnijim reklamnim kampanjama. Bud Light je postao simbol pretjeranosti woke ideologije, korporativnog prezira potrošača i nemilosrdnog guranja LGBT agende u gotovo svakom aspektu društva. Mnogi ljudi su se zasitili toga i jednom se ta frustracija okupila oko jednog brenda. Bojkot Bud Lighta postao je znak vrline na desnici jednako kao što je promicanje transrodnosti na ljevici.
>‘Mulvaneyjev učinak’: Anheuser-Busch otpušta stotine zaposlenika
Ono što bojkot Bud Lighta čini posebno zanimljivim je to što je bio uglavnom spontan. Da, neki su konzervativci pozvali pivopije da izbjegavaju Bud Light, npr. voditelji na Daily Wireu. No, kultni američki brend nije, gotovo preko noći, postao sinonim za LGBT agendu jer je to predložilo nekoliko konzervativnih voditelja. To je bila ogromna potrošačka baza kojoj je transrodnost previše puta bila gurnuta “pod nos” i odlučili su uzvratiti.
Moralo je doći do reakcije
Zato su se na društvenim mrežama širile snimke muškaraca koji pucaju iz puški na sanduke Bud Lighta i viralne videozapise praznih štandova s Bud Light pivom na bejzbol utakmicama – jer su ljudi htjeli korporativnoj Americi poslati poruku.
>Znamo zašto je biološki muškarac ‘ljepša žena’ od prave žene, no dokle je LGBT pokret spreman ići?
Voditelje brenda teško je kriviti što su bili šokirani reakcijom. Na kraju krajeva, većina velikih korporacija na neki način promovira LGBT već najmanje pola desetljeća. Zašto je Bud Light nastradao kad su se mnoge druge tvrtke izvukle? Jedan od razloga vjerojatno je taj što je Bud Light bio robna marka za “plave ovratnike”, a “plavi ovratnici” ne vole da im se prodikuje – i definitivno ne vole da ih se ponižava. Drugi je razlog golema eskalacija korporacija koje guraju LGBT agendu: to je značilo da će u jednom trenutku doći do reakcije, a Bud Light je uspio pružiti ljudima savršenu priliku da izraze svoju frustraciju. Uostalom, prilično je lako prijeći na drugo svijetlo pivo.
>Bivši direktor Anheuser-Buscha ‘šokiran’ gubicima tvrtke: ‘Partnerstvo s transrodnim Mulvaneyem bila je pogreška’
>Bojkot piva u SAD-u zbog ‘transrodnog influencera’: Mreže preplavljene šalama
No, najvažnije da je uspješan bojkot Bud Lighta već imao pomalo učinak na druge korporacije. Neke tvrtke promicanje LGBT ideologije neće više tako lako shvaćati kao automatski dobitak. Činjenica da je bojkot veliku korporaciju koštao milijarde dolara, još jednom je otkrila da se tiha većina ne slaže sa svim ovim stvarima. Većina ljudi zapravo ne misli da je Dylan Mulvaney žena. Bojkot Bud Lighta podsjetio je korporativne rukovoditelje u njihovim hermetički zatvorenim sobama za sastanke sa svojim DEI konzultantima da je svijet vani prepun ljudi koji ne razmišljaju kao DEI konzultanti – i da, kako biste zaradili novac, morate izbjegavati tretirati ih s nepoštovanjem.
* Mišljenja iznesena u komentarima osobna su mišljenja njihovih autora i ne odražavaju nužno stajališta uredništva portala Narod.hr.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/LifeSite
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.