Američko pivo Bud Light i dalje trpi poražavajući pad prodaje. Nekad popularno i cijenjeno pivo s povijesnom tradicijom ne miješanja u politiku, sada se suočava s posljedicama nametanja rodne ideologije.
Bivši direktor Anheuser-Buscha, pivovarske kompanije u čijem je vlasništvu Bud Light, progovorio je o financijskom udaru koji je tvrtka pretrpjela otkako je u travnju sklopila partnerstvo s “transrodnom influencericom” Dylanom Mulvaneyem, rekavši za FOX Business da je bio zapanjen slabom reakcijom izvršnog direktora na novonastalu situaciju.
>Zbog reklame s osobom poznata američka marka piva Bud Light i dalje na gubitku
Bilo je prilike za ispriku ranije, ali je propuštena
Anson Frericks, bivši voditelj poslovanja, u emisiji “The Claman Countdown” rekao je da je “šokiran” koliko je novca tvrtka izgubila. “Mislim da sam još više šokiran nedostatkom jasnog odgovora koji je trenutni izvršni direktor dao tijekom ove krize”, rekao je Frericks.
Tvrdio je da je izvršni direktor Anheuser-Busha Brendan Whitworth imao tri prilike da vrati kupce. Njegova posljednja prilika bio je vikend 4. srpnja, za koji je Frericks rekao da je “tjedan broj jedan u godini kada se prodaje pivo”.
Whitworth je krajem lipnja gostovao u emisiji “CBS Mornings” kako bi se odgovorio na pitanja o bojkotu piva i financijskom kolapsu. Tada je odbio priznati bi li dopustio da se partnerstvo s ‘trans’ osobom ponovi. Frericks tvrdi da je Whitworth samo trebao reći: “Naravno, ovo partnerstvo bila je pogreška”.
>Nastavlja se bojkot zbog rodne ideologije: Targetu padaju dionice, Bud Lightu najgori tjedan do sada
”Ne bismo ovo ponovili jer smo izgubili milijarde dolara tržišne kapitalizacije”
“Ne bismo ovo ponovili jer smo izgubili milijarde dolara tržišne kapitalizacije. Naši su brendovi pali za gotovo 30%, i odjednom, izlažemo mnoge naše dobavljače riziku, a oni otpuštaju stotine ljudi s poslova kod nekih od svojih dobavljača. Bit će više zaposlenika u opasnosti ako ne nađemo glavnog izvršnog direktora koji se može nekako pozabaviti situacijom, vratiti one kupce koji su uvijek bili lojalni Bud Lightu i pokrenuti ovu tvrtku naprijed,” dodao je Frericks.
Axios je izvijestio da je Modelo Especial pretekao Bud Light kao najprodavanije pivo u Sjedinjenim Državama u svibnju. Frericks je rekao da Anheuser-Bush treba izvršnog direktora koji može osmisliti jasnu viziju za tvrtku i marku.
Bud Light je bio najveći brend u SAD-u jer je bio izuzetno apolitičan. Imao je tradiciju povezanu sa sportom, glazbom i općenito u okupljanju ljudi zajedno.
>Fijasko Bud lighta s Mulvaneyjem: Bivši izvršni direktor Anheuser-Buscha traži od sadašnjeg da odstupi
Bud Light više nije među 10 top piva u Americi
“Ova je kampanja bila pogreška. Anheuser-Busch više neće provoditi ovakve kampanje. Vratit ćemo se vrijednostima koje su svima zajedničke. Nadajući se da ćemo moći zaštititi radna mjesta u Anheuser-Buschu i u veleprodaji te postići da ova tvrtka ponovno raste i ide u pravom smjeru.”
Podsjetimo da je većina Bud Lightovih potrošača republikanci koji teško opraštaju ovakve pogreške čemu svjedoče i brojni memovi i komentari na društvenim mrežama koji Bud Lightu nikako ne idu u prilog. Komentarima se pridružio i Donald Trump, u ovom trenutku jako važna figura u svijetu republikanaca, s komentarom: ”Prekasno za isprike”.
Too late for excuses https://t.co/RpUxOlgLZW
— Trump News Today ?? (@TrumpNewsTD) July 11, 2023
Zatvaranje tvornica, gubici radnih mjesta i šutnja demokrata na sve to
Grupacija Ardagh najavila je zatvaranje svojih tvornica u Sjevernoj Karolini i Louisiani. Preko 600 radnika iznenada je ostalo bez posla zbog korporativne greške Bud Lighta. Usred ovoga, administracija predsjednika Joea Bidena i Demokratske stranke šuti, ostaje ravnodušna na gubitke poslova običnih građana, predstavnika radničke klase.
Teška lekcija iz politike i piva Bud Lighta služi kao gorka lekcija. To je snažan podsjetnik da su pivo i politika nepostojana mješavina. Korporacijski divovi trebali bi se držati onoga u čemu su najbolji – kuhanja piva, a ne kuhanja kontroverzi. Rezultati mogu biti katastrofalni kada u svoje piće umiješaju socijalna pitanja.
Stvarni trošak ovog debakla ne mjeri se padom prodaje. Računa se u izgubljene poslove i živote radnika. Obični građani su oni koji su platili cijenu Bud Lightovog pogrešnog koraka. Ostali su bez posla zbog odluke donesene miljama daleko u korporativnoj dvorani za sastanke. Njihova sredstva za život postala su žrtva hirova pogrešnih pokušaja korporativne Amerike za društvenim aktivizmom, piše TrumpNewsToday.
Tekst se nastavlja ispod oglasa