Nastavlja se bojkot zbog rodne ideologije: Targetu padaju dionice, Bud Lightu najgori tjedan do sada

Foto: snimka zaslona, iStock, Montaža: Narod.hr

Nastavlja se bojkot Bud Lighta kao i lanca Target u SAD-u zbog promocije rodne ideologije. Tako je prodaja Bud Lighta u padu šesti tjedan zaredom, dok se Target bori s padom tržišne vrijednosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U tjednu koji je završio 20. svibnja prodaja Bud Lighta pala za 25,7% što je najveći pad do sad. S druge stane tržišna vrijednost Targeta pala je za 12,7 milijardi dolara.

Nastavljaju se negativne reakcije

Podsjetimo, veliki američki lanac target u posljednja dva tjedna suočava s negativnim reakcijama i bojkotom zbog kolekcije dječje odjeće prilagođene LGBTQ ideologiji. Kako prenosi New York Post, dionice Targeta izgubile su 12,7 milijardi dolara.

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Možda će vas zanimati

Poznati trgovački lanac Target nudi LGBT asortiman za djecu; dio kreirao deklarirani sotonist

”Za mene je Sotona nada, suosjećanje, jednakost i ljubav”, piše dizajner koji stoji iza kolekcije u trgovačkom lancu Target

Kupci su optužili Target za nametanje rodne ideologije djeci i počeli bojkot, kojemu se pridružio i reper Forgiato Blow, koji je na vrhu iTunes ljestvice, snimivši pjesmu “Boycott Target”. Stihovi pjesme obraćaju se LGBTQ “agendi” za koju reper kaže da je otišla “predaleko”.

Kao rezultat neprestane reakcije, Target je kazao da će ukloniti artikle iz kolekcije “PRIDE” zbog “nestabilnih okolnosti”. Među artiklima koji su izazvali najviše pozornosti bili su ženski kupaći kostimi prilagođeni “trans ženama” koje nisu prošle “promjenu spola”, kako bi mogli sakriti genitalije, kao i dječja odjeća s motivom duge.

Target je izvijestio o gubitku od 10 milijardi dolara u tržišnoj procjeni već nakon 10 dana bojkota. Prije nego što je cijena dionice Targeta naglo pala, izvršni direktor Brian Cornell branio je liniju “PRIDE” i kazao da je izbacivanje linije prilagođene LGBTQ osobama uoči Mjeseca ponosa u lipnju “dobra poslovna odluka”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bud Light se ne oporavlja nakon kontroverzi s “transrodnim influenserom”

Prodaja popularnog američkog piva Bud Light u konstantnom je padu već šest tjedana, otkako je “trans influencer” Dylan Mulvaney promovirao Bud Light 1. travnja. U tjednu koji je završio 20. svibnja Bud Light je pretrpio najveći pad do sada – 25,7% . To je smanjilo jaz u prodaji između Bud Lighta i njegovog najbližeg konkurenta Modelo Especial, čija je prodaja porasla za 9,2%, prema podacima Bump Williams Consultinga i NielsonIQ.

>Nakon fijaska Bud Lighta s Mulvaneyjem, pala potražnja za ‘transrodnim’ influencerima

“Dok Bud Light gubi iz tjedna u tjedan, Modelo Especial dobiva iz tjedna u tjedan i sada Modelo nadmašuje Bud Light na nacionalnoj razini u svim trgovinskim kanalima zajedno”, kazao je za New York Post Bump Williams, koji vodi konzultantsku tvrtku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodaja Bud Lighta je u stalnom padu otkako je “transrodni influenser” Dylan Mulvaney objavio fotografije i video sebe kako pije pivo s hashtagom #budlightpartner. Osim toga, Bud Light izradio posebnu limenku s Mulvaneyevim likom. Bojkot se odrazio i na druge marke piva tvrtke Anheuser-Busch. Tako je Budweiser pao 11,2%, Michelob Ultra pao je 6,5%, Busch Light pao je 5,2%, a Natural Light pao je 4,9% prema podacima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.