Partnerstvo Bud Lighta s “transrodnim” Dylanom Mulvaneyjem i nakon gotovo dva mjeseca jedna je od glavnih tema američkih medija. No, osim što je Bud Lightu pala prodaja, pala je potražnja suradnji s “trans” influencerima.
Do prije dva mjeseca “transrodni influencer” Dylan Mulvaney surađivao je s poznatim brendovima, između ostalog s Bud Lightom, Nikeom i Maybellineom, da spomenemo samo neke. No, nakon što ga je Bud Light angažirao za promociju na društvenim mrežama te napravio limenke s njegovim likom, došlo je do bojkota i oštrih reakcija.
Sada su se i drugi “trans” influenceri požalili kako dobivaju manje ponuda. Mnogi su se požalili da inače u ovom razdoblju, koje prethodi “Mjesecu ponosa” u lipnju, imaju puno više poslovnih ponuda, prenosi New York Post.
Možda će vas zanimati
Novinarka Megyn Kelly brutalno razmontirala 'trans' propagandu i Dylana Mulvaneyja
Poznata novinarka Megyn Kelly upozorava da “trans” žene štete ženama.
Prodaja Bud Lighta i dalje pada
“Transrodna” Rose Montoya požalila se da je prije “Mjeseca ponosa” prošle godine, dobivala do 100 ponuda za partnerstva, dok je ove godine to oko 12. Kaže da je općenito došlo do prezasićenosti influensera na tržištu, no da je situacija s Bud Lightom “zakomplicirala” stvar.
“Nebinarni” glumac Deran također se požalio na smanjenje poslovnih ponuda, a za to krivi fijasko s Bud Lightom.
I sam Mulvaney, koji je početkom ožujka 2021. “promijenio spol u žensko”, potvrdio je da je došlo do smanjenja. Iako je bio na “vrhuncu slave” partnerstvo s markom piva doživio je fijasko. Otada i prodaja Bud Lighta je u kontinuiranom padu. I peti uzastopni tjedan zabilježio je pad prodaje 23,6 posto u odnosu na godinu dana prije u tjednu koji je završio 6. svibnja.
>‘Transrodni’ Mulvaney promovirao Nikeov sportski grudnjak iako još nema grudi
Nacionalna maloprodajna prodaja Bud Light pala je 23,6% u odnosu na godinu dana prije tijekom tjedna koji je završio 6. svibnja — nešto gore od pada od 23,3% za tjedan koji je završio 29. travnja, prema podacima iz Bump Williams Consultinga i Nielsen IQ podataka.
Da stvari Bud Lightu nakon ovog ne funkcioniraju dobro pokazuje i činjenica da je krovna tvrtka Anheuser-Busch prošlog mjeseca Alissu Heinerscheid, potpredsjednicu marketinga, i njezinog šefa, Daniela Blakea pustio na dopust.