-->
Četvrtak, 9 siječnja, 2025
12.7 C
Zagreb
Pratite nas:

Fijasko Bud lighta s Mulvaneyjem: Bivši izvršni direktor Anheuser-Buscha traži od sadašnjeg da odstupi

Podijeli

Bivši izvršni direktor Anheuser-Buscha pozvao je Brendana Whitwortha, glavnog izvršnog direktora ove tvrtke koja proizvodi pivo, da odstupi sa svoje pozicije zbog toga što je odgovoran za partnerstvo njihovog pivskog brenda Bud Lighta s transrodnim influencerom Dylanom Mulvaneyem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Anson Frericks, koji je nekoć bio predsjednik prodaje i distribucije za Anheuser-Busch, napisao je u kolumni koju je objavio The Daily Mail 1. srpnja da je Whitworth “jasno pokazao da nije sposoban riješiti krizu s Mulvaneyjem”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Imao je više prilika i nije uspio”, napisao je Frericks. “Vrijeme je da učini pravu stvar i odstupi kako bi napravio mjesta nekome tko je sposoban ispraviti tonući Bud Light brod.”

Kontroverza oko Bud Lighta započela je u travnju nakon što je tvrtka izbacila personaliziranu limenku piva s likom Mulvaneyja. Marketinški fijasko koštao je Bud Light milijarde u prodaji, a tvrtka za proizvodnju piva izgubila je vodeću poziciju na američkom tržištu piva u svibnju, a s trona ju je skinuo Modelo Especial.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Nakon fijaska Bud Lighta s Mulvaneyjem, pala potražnja za ‘transrodnim’ influencerima

“Uostalom, odluka kompanije za proizvodnju piva da trans-aktivist Dylan Mulvaney postane lice Bud Lighta koštala je nevjerojatnih 20 milijardi dolara – i brojeći – u izgubljenoj tržišnoj vrijednosti”, napisao je Frericks.

Frericks je kritizirao Anheuser-Busch jer je nedavno dao “slab i neodlučan” odgovor, nakon Mulvaneyjevog negodovanja koji je kritizirao Bud Light jer mu nije pružio podršku.

Frericks je dodao: “Mulvaney je učinio nešto što je Whitworth trebao imati mudrosti učiniti prije nekoliko tjedana – prekinuo je veze.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mulvaney je u videu na Instagramu objavljenom 29. lipnja rekao: “Za tvrtku da zaposli trans-osobu, a zatim javno ne stane uz nju, gore je, po mom mišljenju, nego da uopće ne zaposli trans-osobu jer time daje kupcima dopuštenje da budu transfobični i puni mržnje koliko žele.”

>Bud Light i dalje na gubitku; analitičari vjeruju da će se bojkot nastaviti i u budućnosti

Kao odgovor na Mulvaneyjeve primjedbe, iz tvrtke Anheuser-Busch su rekli: “Ostajemo predani programima i partnerstvima koja smo desetljećima stvarali s organizacijama u brojnim zajednicama, uključujući one u LGBTQ+ zajednici”, ne spominjući Mulvaneyja po imenu.

“Što to znači?” Frericks je pitao o odgovoru Anheuser-Buscha. “Apsolutno ništa. A to će samo produbiti jaz između brenda i njegovih kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Treba odstupiti

”Jasno mi je da je vrijeme da dioničari i upravni odbor Anheuser-Buscha zatraže od Whitwortha da odstupi.”

>Novinarka Megyn Kelly brutalno razmontirala ‘trans’ propagandu i Dylana Mulvaneyja
>‘Transrodni’ Mulvaney promovirao Nikeov sportski grudnjak iako još nema grudi

Bivši izvršni direktor Anheuser-Buscha naglasio je da su on i Whitworth imali “dobar odnos” prije nego što je on otišao pod “vlastitim uvjetima” da bi suosnovao Strive Asset Management prošle godine.

“Stoga ovo pišem teška srca, ne iz inata, već zato što je važno da Amerikanci shvate kako i zašto korporativni čelnici mogu tako loše pokvariti upravljanje nekoć legendarnim američkim brendovima, žrtvujući nebrojene poslove i uloženu imovinu u tom procesu, ” dodao je Frericks, javlja Epoch times.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Frericks je zatim vratio Whitworthove prethodne odgovore, počevši od prve izjave izvršnog direktora o Mulvaneyju u travnju.

“Dana 14. travnja, Whitworth je napravio svoj prvi pokušaj da se pozabavi padom prodaje jednostranim korporativnim odgovorom koji niti spominje konkretnu kontroverzu, niti se ispričava za nju”, napisao je Frericks. “Umjesto da pomogne, to je još više pogoršalo stvari: raspalilo je i kupce koji su željeli ispriku za kampanju – i one koji su suosjećali s Mulvaneyjem i željeli da ga tvrtka”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“16. lipnja, Whitworth je ponovno pokušao”, napisao je Frericks, komentirajući izjavu izvršnog direktora u svjetlu višetjednog bojkota pivske kompanije. “Ali ova izjava, bljutava kao i prva, samo je najavila dodatna ulaganja u ljetnu marketinšku kampanju Bud Lighta, podršku zaposlenicima na prvoj liniji i nekoliko slabih floskula koje potrošačima govore ‘čujemo vas’ i ‘evo za budućnost s više veselja.”

”Kompanije moraju služiti aktivistima, političarima, nevladinim organizacijama…bilo kome osim njihovim dioničarima i kupcima!”

Naposljetku, Frericks je oštro kritizirao Whitworthov intervju za CBS News 28. lipnja.
“Prvi put se pojavio u javnosti nakon debakla na jutarnjim vijestima CBS-a gdje su ga voditelji dvaput pitali bi li ponovno poslao limenku Mulvaneyju ili je to bila ‘pogreška’.

Frericks je rekao da je Whitworth trebao otvoreno priznati da je tvrtka pogriješila što je limenke Bud Lighta ukrašila Mulvaneyjevo lice. Bivši direktor tada je ponudio objašnjenje zašto Whitworth to nije učinio.

“Zato što ga je paraliziralo prisilno prihvaćanje ‘stakeholder’ kapitalizma od strane korporativne Amerike, koji kompanijama propovijeda zašto moraju služiti aktivistima, političarima, nevladinim organizacijama i svim mogućim interesima – zapravo bilo kome osim njihovim dioničarima i kupcima!”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/epoch times

Pročitaj više

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povezani članci