Bud Light je nastavio padati s dugogodišnjeg mjesta najprodavanijeg piva u Americi nakon partnerstva s “transrodnim” influenserom Dylanom Mulvaneyem. Prema novim podacima konzultantske tvrtke Bump Williams, Bud Light je ponovno zauzeo drugo mjesto iza meksičkog piva Modelo Especial.
Brojke pokazuju da je Modelo Especial, u tjednu koji je završio 3. lipnja, činio 8,4% maloprodaje piva, dok je Bud Light činio 7,3% maloprodaje piva. Prodaja Bud Lighta pala je za 24,6%, dok je Modelo Especial povećao prodaju za 10,2% u usporedbi s prošlom godinom u istom razdoblju, na temelju podataka. Modelo Especial u Sjevernoj Americi u vlasništvu je Constellation Brands, no izvan Sjeverne Amerike posjeduje ga Anheuser-Busch, prenosi Daily Wire.
>Nakon fijaska Bud Lighta s Mulvaneyjem, pala potražnja za ‘transrodnim’ influencerima
Prethodno je izvješće pokazalo da je Bud Light prvo izgubio svoje prvo mjesto prošlog mjeseca kada je Modelo Especial prodao više od 35 milijuna dolara piva u razdoblju od četiri tjedna u svibnju.
Dave Williams, konzultant za Bump Williams kazao je da će se tvrtka morati oporaviti tijekom ljeta kako bi izbjegla daljnje velike gubitke.
“Tvrtke puno ulažu u to da budu u prvom planu tijekom ove sezone… A ako marka propusti te prilike, tada je gotovo nemoguće u potpunosti vratiti taj izgubljeni potencijal tijekom kalendarske godine”, kazao je Williams.
>Novinarka Megyn Kelly brutalno razmontirala ‘trans’ propagandu i Dylana Mulvaneyja
>‘Transrodni’ Mulvaney promovirao Nikeov sportski grudnjak iako još nema grudi
Pad Bud Lighta s prvog mjesta dolazi nakon bojkota zbog partnerstva s Mulvaneyjem, muškarcem koji se identificira kao žena. Bud Light je nakon toga izgubio milijarde dolara tržišne vrijednosti. Prema brojkama analiziranim krajem svibnja, brend je izgubio nevjerojatnih 15,7 milijardi dolara tržišne vrijednosti.
Neki analitičari predviđaju da će se bojkot nastaviti u “doglednoj budućnosti”.
“Vjerujemo da postoji podskup američkih potrošača koji neće piti Bud Light u doglednoj budućnosti”, kazao je Jared Dinges, analitičar JPMorgan Chaseu. “Pad od 12% do 13% na godišnjoj razini bio bi razumna pretpostavka.”