Bud Light i dalje na gubitku; analitičari vjeruju da će se bojkot nastaviti i u budućnosti

bud lighta
Foto: Instagram / Dylan Mulvaney

Bud Light je nastavio padati s dugogodišnjeg mjesta najprodavanijeg piva u Americi nakon partnerstva s “transrodnim” influenserom Dylanom Mulvaneyem. Prema novim podacima konzultantske tvrtke Bump Williams, Bud Light je ponovno zauzeo drugo mjesto iza meksičkog piva Modelo Especial.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brojke pokazuju da je Modelo Especial, u tjednu koji je završio 3. lipnja, činio 8,4% maloprodaje piva, dok je Bud Light činio 7,3% maloprodaje piva. Prodaja Bud Lighta pala je za 24,6%, dok je Modelo Especial povećao prodaju za 10,2% u usporedbi s prošlom godinom u istom razdoblju, na temelju podataka. Modelo Especial u Sjevernoj Americi u vlasništvu je Constellation Brands, no izvan Sjeverne Amerike posjeduje ga Anheuser-Busch, prenosi Daily Wire.

>Nakon fijaska Bud Lighta s Mulvaneyjem, pala potražnja za ‘transrodnim’ influencerima

Prethodno je izvješće pokazalo da je Bud Light prvo izgubio svoje prvo mjesto prošlog mjeseca kada je Modelo Especial prodao više od 35 milijuna dolara piva u razdoblju od četiri tjedna u svibnju.

Dave Williams, konzultant za Bump Williams kazao je da će se tvrtka morati oporaviti tijekom ljeta kako bi izbjegla daljnje velike gubitke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Tvrtke puno ulažu u to da budu u prvom planu tijekom ove sezone… A ako marka propusti te prilike, tada je gotovo nemoguće u potpunosti vratiti taj izgubljeni potencijal tijekom kalendarske godine”, kazao je Williams.

>Novinarka Megyn Kelly brutalno razmontirala ‘trans’ propagandu i Dylana Mulvaneyja
>‘Transrodni’ Mulvaney promovirao Nikeov sportski grudnjak iako još nema grudi

Pad Bud Lighta s prvog mjesta dolazi nakon bojkota zbog partnerstva s Mulvaneyjem, muškarcem koji se identificira kao žena. Bud Light je nakon toga izgubio milijarde dolara tržišne vrijednosti. Prema brojkama analiziranim krajem svibnja, brend je izgubio nevjerojatnih 15,7 milijardi dolara tržišne vrijednosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neki analitičari predviđaju da će se bojkot nastaviti u “doglednoj budućnosti”.

“Vjerujemo da postoji podskup američkih potrošača koji neće piti Bud Light u doglednoj budućnosti”, kazao je Jared Dinges, analitičar JPMorgan Chaseu. “Pad od 12% do 13% na godišnjoj razini bio bi razumna pretpostavka.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.