Zbog reklame s ‘trans’ osobom poznata američka marka piva ‘Bud Light’ i dalje na gubitku

Bud Light
Oct 4, 2019 Mountain View / CA / USA - Bud Light branded truck making deliveries in San Francisco Bay; Bud Light is an Anheuser-Busch (a subsidiary of Anheuser-Busch InBev SA/NV) beer brand /foto: Sundry Photography/Istock

Nakon značajnog pada tržišne kapitalizacije i bojkota širom zemlje, prema istaknutoj anketi, Bud Light sada više nije među 10 najpopularnijih američkih piva. Anketa također potvrđuje da su žene ovu marku piva rangirale niže od muškaraca, piše The Epoch Times.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pao je na 15. mjesto u Americi

Bud Light je zauzeo 15. mjesto na popisu najpopularnijih piva u Sjedinjenim Državama tijekom drugog kvartala 2023., prema anketi YouGov-a. U drugom tromjesečju 2022. Bud Light je bio na devetom mjestu. U nedavnoj anketi samo je 42 posto ispitanika reklo da im se sviđa Bud Light, izjednačavajući brend s Miller Lite, Miller Genuine Draft i Pabst Blue Ribbon koji su također dobili istu ocjenu popularnosti.

Kod muškaraca Bud Light je zauzeo 13. mjesto, dok je kod žena, Bud Light zauzeo 17. mjesto.Prva tri mjesta zauzeli su Guinness, Corona i Heineken, a svi su postigli više od 50 posto simpatija potrošača.

Slični rezultati zabilježeni su i u drugim anketama. E-Poll Market Research za 2023. E-Score Brand Report navodi da je popularnost Bud Lighta opala među odraslima diljem svijeta nakon polarizirajuće kampanje s transrodnim influencerom Dylanom Mulvaneyem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Teksas postao najveća američka savezna država koja zabranjuje promjenu spola za maloljetnike

Prodaja konkurentnih piva je porasla

Najveći pad vrijednosti marke zabilježen je među republikancima, dok je prodaja konkurentnog piva Buzz, među tom skupinom ljudi, porasla za 45 bodova.
U tjednu koji je završio 24. lipnja, prodaja Bud Lighta pala je za 28 posto dok su konkurenti zabilježili skok prodaje, prema podacima Bump Williams Consultinga. Prodaja Yuengling Lagera porasla je za 22 posto, Coors Lighta za 19 posto, a Miller Litea za 16 posto.

Tvrtka za praćenje Circana procijenila je da ovaj pad predstavlja gubitak prodaje Bud Lighta od 26,3 milijuna dolara u tom tjednu u usporedbi s prošlom godinom.

>Poznati trgovački lanac Target nudi LGBT asortiman za djecu; dio kreirao deklarirani sotonist

Bojkot kupaca

Bud Light se pretvorio u metu bojkota nakon što je u travnju ušao u partnerstvo s Mulvaneyjem u promotivnoj kampanji i slao prilagođene limenke piva influenceru s licem trans-aktivista. To je razljutilo brojne Amerikance koji su smatrali da tvrtka promovira transrodnu agendu što je izazvalo pozive na bojkot.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neki stručnjaci smatraju da kontinuirano odbijanje Bud Lighta ima dugoročni učinak na financije tvrtke. U prošlomjesečnom istraživanju, analitičar Deutsche Bank Mitch Collett rekao je da će proizvođač Bud Light Anheuser-Busch pretrpjeti “trajno smanjenje” svog poslovanja u SAD-u s obzirom na nedavne slabije rezultate, prema Barron’su.

24% kupaca više ne kupuje pivo

Collett je istaknuo da 24 posto kupaca Bud Lighta više ne kupuje pivo, dok drugih 18 posto kupuje manje.

Sredinom svibnja, analitičar HSBC-a smanjio je ocjenu dionica Anheuser-Buscha zbog “Bud Light krize” i sugerirao da bi moglo biti “dubljih problema” na razini uprave.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>SAD: Republikanci se sve više odupiru radikalnom LGBT pokretu

Loše upravljanje

Unatoč reakciji, Bud Light se tek treba ispričati zbog promicanja transrodne agende. Tijekom intervjua na CBS-u, izvršni direktor Anheuser Busch Brendan Whitworth upitan je je li promocija Mulvaneyja bila pogreška. Whitworth odbio je incident nazvati pogreškom.

“Bud Light podržava LGBTQ od 1998. Dakle, to je 25 godina. I kao što smo rekli od početka, nastavit ćemo podržavati zajednice i organizacije koje podržavamo desetljećima,” odgovorio je Whitworth.

U intervjuu za Fox News, bivši predsjednik Anheuser-Buscha Anson Frericks kritizirao je Whitwortha jer nije uspio riješiti problem i pozvao ga da odstupi.

“Ovaj jaz koji vidimo između Bud Lighta i njegovih potrošača još će se više pojačati nakon ovakvih izjava i uobičajenih floskula”, rekao je. “To nije rješenje problema. I dok se ne pozabavite problemom, sumnjam da će potrošači vratiti povjerenje u ovaj brend.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Upravo smo u četvrtom mjesecu ovoga… To je nešto što je trebalo riješiti prije tri ili četiri mjeseca tako što ćemo jasno izaći i reći: ”Bud Light je oduvijek bio brend koji se nije miješao u politiku ”, rekao je Frericks.

>Indoktrinacija transordnom ideologijom i pedofilija u Nizozemskoj: Ovo prikazuju djeci na TV-u

Bojkot ”Bud Lighta” je upozorenje za druge tvrtke

Za razliku od prethodnih godina, izrazito učinkovit bojkot potrošača Bud Lighta natjerao je druge robne marke na oprez da ne vrijeđaju temeljne vrijednosti svojih kupaca, što je otvorilo put tradicionalnim tvrtkama da ponovno potvrde svoj savez s konzervativnim vrijednostima.

Većini kupaca je dosta preočitog promoviranja seksualnih tema i transrodnosti, posebice prema maloljetnicima.

Pojavila su se alternativna internetska tržišta, a jedno od najistaknutijih je PublicSq platforma koja javno nudi “rješenje za paralelnu ekonomiju u nastajanju punu patriotskih potrošača koji su spremni trošiti svoj novac u tvrtkama koje poštuju i dijele njihove vrijednosti.”

Popularni brend sladoleda Ben and Jerry’s također je u središtu pozornosti otkako je brend objavio razdorni tweet 4. srpnja obilježavajući Dan neovisnosti. Ostaje za vidjeti kako će se situacija odvijati jer su neke osobe počele pozivati na bojkot ove marke, a tvrtka čiji je dio ovaj brend od tada je pretrpjela gubitak od 2 milijarde dolara u tržišnoj kapitalizaciji.

>(VIDEO) Trump se u govoru o stanju nacije založio za obranu vjerskih sloboda i ustavno pravo na molitvu u javnim školama

Rezultati ankete komentirani su i na društvenim mrežama gdje se mogu vidjeti reakcije potrošača koji i dalje podržavaju bojkot.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.