‘Mulvaneyjev učinak’: Anheuser-Busch otpušta stotine zaposlenika

lighta, Anheuser
Montaža: Narod.hr, izvor: Snimka zaslona, iStock

Anheuser-Busch InBev, čija je prodaja u stalnom padu od travnja nakon partnerstva Bud Lighta s trans influencerom Dylanom Mulvaneyem, otpušta stotine zaposlenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Anheuser-Busch je priznao da će otprilike 380 radnika — 2% od 19.000 zaposlenika “na svim korporativnim funkcijama” — biti otpušteno. Po zadnjim rezultatima, do 15. srpnja, prodaja Bud Lighta u SAD-u pala je za 26,5%, prenosi Daily Wire.

“Iako ove odluke nikada ne donosimo olako, želimo osigurati da naša organizacija i dalje radi za dugoročni uspjeh”, izjavio je izvršni direktor Anheuser-Buscha Brendan Whitworth. “Ove promjene korporativne strukture omogućit će našim timovima da se usredotoče na ono što radimo najbolje – pravljenje odličnog piva za sve.”

>Bivši direktor Anheuser-Buscha ‘šokiran’ gubicima tvrtke: ‘Partnerstvo s transrodnim Mulvaneyem bila je pogreška’

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Barovi, restorani i maloprodajne trgovine izvijestile su da je potražnja za Bud Lightom pala u travnju nakon što je Mulvaney objavio TikTok video u kojem pokazuje prilagođenu limenku s njegovim likom.

Whitworth: Bud Light podržava LGBTQ od 1998.

Krajem lipnja, Whitworth je gostovao na CBS-u gdje je ovakvu reakciju nazvao “razdorom” te da bi “Bud Light trebao okupljati ljude.”

Na pitanje koja je bila namjera tvrtke da Mulvaneyju pošalje limenku piva s njegovom slikom, Whitworth je ponovio izjavu tvrtke, kazavši: “Bio je to dar, i to jedna limenka.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zatim je došlo ključno pitanje: suvoditelj Tony Dokoupil pitao je: “Znajući ono što sada znate, da se vratite u prošlost, biste li ponovno poslali limenku ovoj osobi?”

>Nakon fijaska Bud Lighta s Mulvaneyjem, pala potražnja za ‘transrodnim’ influencerima
>Fijasko Bud lighta s Mulvaneyjem: Bivši izvršni direktor Anheuser-Buscha traži od sadašnjeg da odstupi

“Trenutno se odvija velika društvena rasprava i veliki brendovi su upravo usred toga”, odgovorio je Whitworth. “I to nije samo naša industrija ili Bud Light. To se događa u maloprodaji, to se događa u brzoj hrani. I tako, za nas, ono što trebamo razumjeti i cijeniti je potrošač, ono što oni žele, do čega im je stalo i što očekuju od velikih robnih marki.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Gdje ste vi po tom pitanju? Je li ovo bila greška?”, Dokoupil je pritisnuo.

Whitworth je opet izbjegao pitanje.

“Bud Light podržava LGBTQ od 1998., dakle 25 godina”, rekao je. “I kao što smo rekli od početka, nastavit ćemo podržavati zajednice i organizacije koje smo podržavali desetljećima. Ali kako idemo naprijed, želimo se usredotočiti na ono što radimo najbolje, a to je pravljenje odličnog piva za svakoga, slušanje naših potrošača, osiguravanje da radimo ispravno prema našim zaposlenicima, briga i podrška našim partnerima i u konačnici utjecati na zajednice kojima služimo.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.