Brojni slavni predstavljaju nove ciljeve UN-a za idućih 15 godina

Beyonce, Coldplay i Ed Sheeran bit će dio medijske kampanje predstavljanja Održivih ciljeva razvoja (SDG), nove agende UN-a za idućih 15 godina, objavio je filmaš Richrad Curtis.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Curtis, autor Dnevnika Bridget Jones i filmova Zapravo ljubav i Notting Hill na čelu je kampanje.

Održivi ciljevi razvoja zamijenit će UN-ove milenijske ciljeve i trebali bi biti usvojeni na Općoj skupštini UN-a krajem prosinca.

Organizatori medijske kampanje žele doprijeti do sedam milijardi ljudi u sedam dana brojnim oglasima na televiziji, radiju, u kazalištima, društvenim medijima i uličnim plakatima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tim povodom bit će organiziran i koncert u njujorškom Central Park na kojem će nastupiti Beyonce, Coldplay, Ed Sheeran i Pearl Jam.

Britanski bend One Direction, glumica Meryl Streep i pjevačica Jennifer Lopez zvijezde su video spotova kojima se objašnjavaju Održivi ciljevi razvoja.

Kampanja kreće 25. rujna. Posebno će biti usmjerena na mlade, rekao je Curtis. Predstavljanje agende neće biti jednostavno jer se sastoji od 17 ciljeva sa 169 specifičnih meta. Odnose se na iskorjenjivanje ekstremnog siromaštva, borbu protiv nejednakosti i nepravde, zaustavljanje klimatskih promjena, ostvarenje jednakog obrazovanja za sve i globalni ekonomski rast.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.