Gillette, jedan od najpoznatijih proizvođača brijača i raznih proizvoda za muškarce u Njemačkoj je objavio reklamu, u kojoj promovira transvestizam ili točnije, oblačenje i šminkanje muškaraca u žene.
U kratkoj reklami prikazan je muškarac iza kojeg se na vješalici vidi haljina, a nakon što se obrije – oblači haljinu, šminka se i stavlja periku te potom nasmiješen izlazi pred reflektore.
Gillete je inače u vlasništvu jedne od najvećih svjetskih korporacija imena Procter & Gamble. Riječ o multinacionalnoj kompaniji koja u svom portfoliju posjeduje više od 250 marki za više od pet milijarda potrošača u 180 država svijeta. Procter & Gamble je jedan od najvećih donatora raznih homoseksualnih i transseksualnih aktivističkih udruga, među njima i organizacije Trevor Project koja je nedavno objavila da se svaki četvrti pripadnik LGBT skupine ne smatra ni muškarcem ni ženom.
Gillette 2019. muškarce prikazao kao nasilnike
Podsjetimo, tvrtka Gillette koja je u vlasništvu Procter & Gamblea, našla se početkom 2019. u nemalim problemima nakon što je plasirala reklamu kojoj nabrajaju brojne probleme koji se vežu uz muškarce 21. stoljeća.
Poznata, čak trideset godina stara Gilletteova krilatica “Najbolje što muškarac može dobiti” pretvorena je tim povodom u pitanje “Je li ovo najbolje što muškarac može postati?”.
U reklami su muškarci prikazani u negativnom kontekstu te ih se etiketira kao nasilnike zbog čega su brojni klijenti prestali kupovati njihove žilete za brijanje.
Proizvođač higijenskih uložaka maknuo simbol ženskog spola s pakiranja
Korporacije Procter & Gamble također proizvodi Always intimne uloške najavila je u 2019. da će s pakiranja biti uklonjen ‘Venerin znak’, simbol za ženski spol, tako nastavljajući trend promoviranja rodne ideologije i političke korektnosti među američkim multinacionalnim tvrtkama.
>LGBT indoktrinacija javnim novcem: Kostrenskoj djeci knjiga ‘Dječak u haljini’
Korporacija je naime ustvrdila kako se “žene koji se osjećaju kao muškarci” koji koriste proizvod ne osjećaju kao žene, a tvrtka želi zadovoljiti želje svih koji kupuju njihove proizvode pa tako i “transrodnih” potrošača.
Koje sve brendove posjeduje Procter & Gamble?
Inače, politički korektna kampanja u 2019. se pokazala promašenom budući da je tvrtka izgubila 8 milijardi dolara, no CEO tvrtke Gary Coombe poručio je kako mu to ne smeta. Naime, Procter & Gamble je primjerice 2014. godine samo u prodaji zaradila 83.1 milijardi dolara.
Kako je spomenuto, ta korporacija u svom vlasništvu ima preko 250 brendova, a među poznatim proizvodima u njihovom portfoliju nalaze se između ostalih Ariel, Head & Shoulders, Pampers,Mr. Clean, Tide, Old Spice te već spomenuti Gillette i Always.
Tekst se nastavlja ispod oglasa