Gillette i rodna ideologija: Promocija transvestizma

Gillette
Foto: snimka zaslona

Gillette, jedan od najpoznatijih proizvođača brijača i raznih proizvoda za muškarce u Njemačkoj je objavio reklamu, u kojoj promovira transvestizam ili točnije, oblačenje i šminkanje muškaraca u žene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U kratkoj reklami prikazan je muškarac iza kojeg se na vješalici vidi haljina, a nakon što se obrije – oblači haljinu, šminka se i stavlja periku te potom nasmiješen izlazi pred reflektore.

Gillete je inače u vlasništvu jedne od najvećih svjetskih korporacija imena Procter & Gamble. Riječ o multinacionalnoj kompaniji koja u svom portfoliju posjeduje više od 250 marki za više od pet milijarda potrošača u 180 država svijeta. Procter & Gamble je jedan od najvećih donatora raznih homoseksualnih i transseksualnih aktivističkih udruga, među njima i organizacije Trevor Project koja je nedavno objavila da se svaki četvrti pripadnik LGBT skupine ne smatra ni muškarcem ni ženom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gillette 2019. muškarce prikazao kao nasilnike

Podsjetimo, tvrtka Gillette koja je u vlasništvu Procter & Gamblea, našla se početkom 2019. u nemalim problemima nakon što je plasirala reklamu kojoj nabrajaju brojne probleme koji se vežu uz muškarce 21. stoljeća.

Poznata, čak trideset godina stara Gilletteova krilatica “Najbolje što muškarac može dobiti” pretvorena je tim povodom u pitanje “Je li ovo najbolje što muškarac može postati?”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U reklami su muškarci prikazani u negativnom kontekstu te ih se etiketira kao nasilnike zbog čega su brojni klijenti prestali kupovati njihove žilete za brijanje.

Proizvođač higijenskih uložaka maknuo simbol ženskog spola s pakiranja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korporacije Procter & Gamble također proizvodi Always intimne uloške najavila je u 2019. da će s pakiranja biti uklonjen ‘Venerin znak’, simbol za ženski spol, tako nastavljajući trend promoviranja rodne ideologije i političke korektnosti među američkim multinacionalnim tvrtkama.

>LGBT indoktrinacija javnim novcem: Kostrenskoj djeci knjiga ‘Dječak u haljini’

>Kako je Plenković zbog Istanbulske konvencije ignorirao upozorenja UiO o rodnoj ideologiji, raspuštao ogranke i smijenjivao tajnike HDZ-a

Korporacija je naime ustvrdila kako se “žene koji se osjećaju kao muškarci” koji koriste proizvod ne osjećaju kao žene, a tvrtka želi zadovoljiti želje svih koji kupuju njihove proizvode pa tako i “transrodnih” potrošača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koje sve brendove posjeduje Procter & Gamble?

Inače, politički korektna kampanja u 2019. se pokazala promašenom budući da je tvrtka izgubila 8 milijardi dolara, no CEO tvrtke Gary Coombe poručio je kako mu to ne smeta. Naime, Procter & Gamble je primjerice 2014. godine samo u prodaji zaradila 83.1 milijardi dolara.

Kako je spomenuto, ta korporacija u svom vlasništvu ima preko 250 brendova, a među poznatim proizvodima u njihovom portfoliju nalaze se između ostalih Ariel, Head & Shoulders, Pampers,Mr. Clean, Tide, Old Spice te već spomenuti Gillette i Always.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.