Grad New York zabranio je reklamiranje alkohola na zgradama u vlasništvu grada, kao razlog za to navodeći da pretjerano konzumiranje alkohola predstavlja opasnost za zdravlje, pišu američki mediji.
Zabrana koja na snagu stupa odmah odnosi se na autobusne postaje, kioske, punktove s bežičnim internetom i kioske za reciklažu, ali ne i na mjesta na kojima se prodaje alkohol poput restorana, stadiona i koncertnih dvorana.
Postojeće reklame alkoholnih pića moći će se na zgradama zadržati do isteka ugovora.
Istu su odluku ranije donijeli gradovi Philadelphia, San Francisco i Los Angeles.
“Odluka o zabrani reklamiranja alkohola na zgradama u vlasništvu grada potvrda su našeg angažmana na očuvanju zdravlja i odlučnosti da zaštitimo dobrobit svih Njujorčana”, rekao je gradonačelnik Bill de Blasio.
Gradski oci kažu da su ranije studije pokazale kako izloženost reklamama za alkohol može potaknuti pojedince da više piju, a evidentiran je i porast broja smrtnih slučaja izazvanih alkoholom.
Tijekom 2016. je od bolesti ili stanja povezanih s alkoholom, poput bolesti jetre ili vožnje u alkoholiziranom stanju umrlo gotovo 2000 stanovnika New Yorka.