Proizvođač KitKata Nestle ponovno podiže cijene

Nestle
Foto; iStock

Proizvođač KitKata Nestle ponovno je podigao cijene zbog “neviđenih” povećanja troškova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Švicarski prehrambeni div rekao je da je povećao cijene za 6,5 ​​posto u prvoj polovici ove godine.

McDonald’s i Coca-Cola također su najavili poskupljenja ovaj tjedan.

Tvrtke se suočavaju s povećanim troškovima za stvari kao što su gorivo, plaće i sastojci, a potrošačke cijene u Ujedinjenom Kraljevstvu rastu najbržom stopom u posljednjih 40 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nestle, koji također proizvodi Cheerios i Smarties, već je povećao cijene za 3,1% u zadnja tri mjeseca 2021.

Izvršni direktor Mark Schneider rekao je da su povećanja cijena provedena “na odgovoran način”.

> 10. kolovoza 1814. Henri Nestlé – kako je nastala omiljena svjetska slastica?

“Ograničili smo utjecaj neviđenih inflacijskih pritisaka i ograničenja opskrbnog lanca na razvoj naše marže kroz discipliniranu kontrolu troškova i operativnu učinkovitost”, dodao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rast cijena bio je najveći u Sjevernoj Americi, 9,8%, u usporedbi sa 4,9% u Europi, prenosi BBC.

Nestle je rekao da je organska prodaja – koja uklanja utjecaj promjena valute i akvizicija – porasla za 8,1% u prvoj polovici godine. Tvrtka je povećala svoju prognozu organskog rasta prodaje za ovu godinu na između 7% i 8%.

Neto dobit pala je za 11,7% na 5,2 milijarde švicarskih franaka kao rezultat jednokratnih stavki, uključujući veće poreze i otpise imovine i opreme u Rusiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ožujku je Nestle zaustavio ulaganja u Rusiju i povukao svoje popularne brendove iz zemlje nakon invazije na Ukrajinu. Međutim, ondje još uvijek prodaje osnovne potrepštine.

> Nestle i Carrefour također uklonili križ s pakiranja jogurta – potpišite peticiju protiv uklanjanja simbola kršćanstva

Rat u Ukrajini dodatno je pridonio povećanju cijena goriva i hrane, a inflacija u Ujedinjenom Kraljevstvu – stopa kojom cijene rastu – dosegnula je 9,4% u lipnju, što je najviša razina u više od 40 godina.

Neke tvrtke također moraju povećati plaće kako bi privukle i zadržale osoblje.. Međutim, povećanja plaća ne prate rastuće troškove života.

U srijedu je McDonald’s priopćio da je povećao cijenu svog cheeseburgera po prvi put u više od 14 godina – s 99 penija na 1,19 funti u Velikoj Britaniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To je uslijedilo nakon što je div pića Coca-Cola rekao Bloombergu da su globalne cijene porasle u prosjeku za oko 5 posto

Ranije ovog tjedna, Amazon je također objavio da povećava cijene za kupce iz Ujedinjenog Kraljevstva zbog viših troškova, s cijenom svoje pretplatničke usluge Prime od rujna za £1 mjesečno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.