Site icon narod.hr

Promoviranje rodne ideologije: Proizvođač higijenskih uložaka maknut će simbol ženskog spola s pakiranja

Foto: Thinkstock, Gsvadds / wikimedia commons Fotomontaža: narod.hr

Korporacije Procter & Gamble koja proizvodi Always intimne uloške najavila je da će s pakiranja do kraja ove godine biti uklonjen ‘Venerin znak’, simbol za ženski spol, tako nastavljajući trend promoviranja rodne ideologije i političke korektnosti među američkim multinacionalnim tvrtkama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korporacija je naime ustvrdila kako se se “žene koji se osjećaju kao muškarci” koji koriste proizvod ne osjećaju kao žene, a tvrtka želi zadovoljiti želje svih koji kupuju njihove proizvode pa tako i “transrodnih” potrošača, piše The New York Times.

“Već više od 35 godina predstavljamo žene i djevojke i to ćemo nastaviti raditi, ali također se zalažemo za različitost i inkluziju drugačijih te smo u stalnoj potrazi za razumijevanjem svih potrošača”, kazali su iz ove korporacije Procter & Gamble.

Podsjetimo, tvrtka Gillette koja je u vlasništvu Procter & Gamblea, početkom godine se našla u nemalim problemima nakon što je plasirala reklamu kojoj nabrajaju brojne probleme koji se vežu uz muškarce 21. stoljeća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>SAD: Učenica (15) tuži školu jer je se tjera da se presvlači u prostoriji s ‘transrodnim’ dječacima

>Češki kardinal Duka: ‘Europi prijeti ozbiljna demografska kriza, rodna ideologija usmjerena je protiv obitelji’

>Francuska i nizozemska ministrica u akciji nametanja rodne ideologije proizvođačima igračaka

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poznata, čak trideset godina stara Gilletteova krilatica “Najbolje što muškarac može dobiti” pretvorena je tim povodom u pitanje “Je li ovo najbolje što muškarac može postati?”.

U reklami su muškarci prikazani u negativnom kontekstu te ih se etiketira kao nasilnike zbog čega su brojni klijenti prestali kupovati njihove žilete za brijanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koje sve brandove posjeduje Procter & Gamble?

Ta se politički korektna kampanja pokazala promašenom budući da je tvrtka izgubila 8 milijardi dolara, no CEO tvrtke Gary Coombe poručio je kako mu to ne smeta. Naime vlasnik Gillettea je puno veća korporacija, Procter & Gamble koja je primjerice 2014. godine samo u prodaji zaradila 83.1 milijardi dolara.

Među poznatim proizvodima koji su u vlasništvu ove američke korporacije su između ostalih Ariel, Head & Shoulders, Pampers,Mr. Clean, Tide, Old Spice te već spomenuti Gillette i Always.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE
Exit mobile version