Nedjelja, 11 svibnja, 2025
21.6 C
Zagreb
Pratite nas:

Promoviranje rodne ideologije: Proizvođač higijenskih uložaka maknut će simbol ženskog spola s pakiranja

Podijeli

Podijeli

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korporacije Procter & Gamble koja proizvodi Always intimne uloške najavila je da će s pakiranja do kraja ove godine biti uklonjen ‘Venerin znak’, simbol za ženski spol, tako nastavljajući trend promoviranja rodne ideologije i političke korektnosti među američkim multinacionalnim tvrtkama.

Korporacija je naime ustvrdila kako se se “žene koji se osjećaju kao muškarci” koji koriste proizvod ne osjećaju kao žene, a tvrtka želi zadovoljiti želje svih koji kupuju njihove proizvode pa tako i “transrodnih” potrošača, piše The New York Times.

“Već više od 35 godina predstavljamo žene i djevojke i to ćemo nastaviti raditi, ali također se zalažemo za različitost i inkluziju drugačijih te smo u stalnoj potrazi za razumijevanjem svih potrošača”, kazali su iz ove korporacije Procter & Gamble.

Podsjetimo, tvrtka Gillette koja je u vlasništvu Procter & Gamblea, početkom godine se našla u nemalim problemima nakon što je plasirala reklamu kojoj nabrajaju brojne probleme koji se vežu uz muškarce 21. stoljeća.

>SAD: Učenica (15) tuži školu jer je se tjera da se presvlači u prostoriji s ‘transrodnim’ dječacima

>Češki kardinal Duka: ‘Europi prijeti ozbiljna demografska kriza, rodna ideologija usmjerena je protiv obitelji’

>Francuska i nizozemska ministrica u akciji nametanja rodne ideologije proizvođačima igračaka

Poznata, čak trideset godina stara Gilletteova krilatica “Najbolje što muškarac može dobiti” pretvorena je tim povodom u pitanje “Je li ovo najbolje što muškarac može postati?”.

U reklami su muškarci prikazani u negativnom kontekstu te ih se etiketira kao nasilnike zbog čega su brojni klijenti prestali kupovati njihove žilete za brijanje.

Koje sve brandove posjeduje Procter & Gamble?

Ta se politički korektna kampanja pokazala promašenom budući da je tvrtka izgubila 8 milijardi dolara, no CEO tvrtke Gary Coombe poručio je kako mu to ne smeta. Naime vlasnik Gillettea je puno veća korporacija, Procter & Gamble koja je primjerice 2014. godine samo u prodaji zaradila 83.1 milijardi dolara.

Među poznatim proizvodima koji su u vlasništvu ove američke korporacije su između ostalih Ariel, Head & Shoulders, Pampers,Mr. Clean, Tide, Old Spice te već spomenuti Gillette i Always.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Pročitaj više

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.

Pročitaj više

Frendica.hr

Glas naroda

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povezani članci