Usprkos konkurenciji interneta, europska djeca provode dva sata dnevno ispred televizije, a prema ispitivanju, za vjernost tog gledateljstva žestoko se bore tv kuće.
U Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Španjolskoj i V. Britaniji, djeca su prosječno gledala televiziju dva sata i šest minuta dnevno u prvih šest mjeseci ove godine, što je devet minuta manje nego 2013. i tri minute manje nego 2009., prema studiji koju je objavila Eurodata TV Worldwide.
To su minimalni pomaci koji se mogu objasniti meteorološkim prilikama.
Kako bi sačuvali mladu publiku, tv kuće daju sve od sebe, a tržište se konsolidira kako to ilustrira njemački primjer dolaskom Disney Channela na TNT, besplatnog u Njemačkoj.
Postaja privlači 7,1 posto gledatelja među djecom od tri do 13 godina, iza vodeće tv postaje za mlade Super RTL sa 17,8 posto.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/h
Photo: topnews.com.sg
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.