Tvrtku koju predstavljaju popularne lijepe žene poput Heidi Klum, Kendall Jenner, Alessandre Ambrosio, Adriane Lime i Mirande Kerr sada će predstavljati i muškarac.
Sampaio, 22-godišnji Brazilac koji se “identificira” kao žena, objavio je putem Instagrama da će raditi kao model poznate linije Victoria’s Secret i reklamirati seksipilno žensko donje rublje, prenosi Life site news.
Iako je rođen kao dječak, u dobi od 8 godina tvrdio je da se osjeća kao djevojčica. Četiri godine kasnije promjenio je ime u Valentina, a u povijest modelinga ušao je kao prvi “transrodni model” koji se našao na naslovnici prestižnog modnog časopisa Vogue 2017. godine.
Godine 2016. Sampaio se pojavio u L’Orealovoj reklami i govorio kako ženstvenost „nadilazi tijelo“, izjavljujući „ovo je moj prvi Dan žena … službeno“.
Odluka o zapošljavanju slijedi nekoliko mjeseci nakon javne isprike glavnog direktora marketinga Eda Razeka koji je u studenom 2018. rekao Vogueu da ne podržava dodavanje “transseksualaca” na njihovu modnu reviju.
Nakon napada i pritisaka LGBT aktivista, Razek je povukao svoju izjavu te obznanio da će marka “apsolutno podržati transrodne modele“:
Please read this important message from Ed Razek, Chief Marketing Officer, L Brands (parent company of Victoria’s Secret). pic.twitter.com/CW8BztmOaM
— Victoria’s Secret (@VictoriasSecret) 10 November 2018
Poznata linija donjeg rublja nalazi se i u problemima zbog pada popularnosti.
U prosincu je godišnja modna revija Victoria’s Secret doživjela rekordno niske ocjene 3,3 milijuna gledatelja, što je pad u odnosu na prethodni rekordni minimum od 5 milijuna godinu prije.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/lifesitenews.com
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.