Google je postao predmet ismijavanja zbog nove reklame za blagdansku kupovinu koja prikazuje muškarca odjevenog kao ženu kako kupuje proizvode za njegu kože. Reklama u kojoj se, osim transvestita u fokusu nalazi i Google, sponzorirana je na Metinim društvenim mrežama. Reklama za ”Google Shopping” izazvala je niz negativnih komentara na društvenim mrežama, dok Google ne vidi ništa problematično, tvrde da je to samo jedna u nizu njihovih reklama.
>U novoj reklami za Jaguar umjesto automobila homoseksualci i transvestiti
Muškarac odjeven kao žena u božićnoj reklami za hidratantnu kremu
U sponzoriranoj objavi na Instagramu, influencer Cyrus Veyssi žali se na suhu kožu.
“Tako sam suh,” kaže s grimasom promatrajući svoj odraz. “Ova zimska suhoća nije za mene, pogotovo kad imam toliko blagdanskih kombinacija na izbor. Srećom, znam točno što mi treba.”
Scena se zatim prebacuje na Veyssija kako na svom telefonu pretražuje proizvode za njegu kože putem Googlea.
“I dostupno je u obližnjoj trgovini!”, uzvikuje. “Hidratizirana koža je dar za sve, bez potrebe za umatanjem,” nastavlja hodajući kroz trgovinu.
“Sretni blagdani meni!”, ushićeno će influencer.
Christmas ad from Google. Dear Lord.pic.twitter.com/O6ML2Li9c4
Tekst se nastavlja ispod oglasa— End Wokeness (@EndWokeness) December 11, 2024
>Zbog reklame s trans osobom poznata američka marka piva Bud Light i dalje na gubitku
Niz negativnih reakcija na društvenim mrežama
Reakcije na internetu uglavnom su bile negativne.
“Google otkazuje žene. Bizarna marketinška strategija,” napisao je jedan korisnik.
“Moja ideologija je sve što je potrebno da zaustavim ove gluposti. Umoran sam od ovoga,” napisao je netko drugi.
“Google ponavlja Bud Light priču ovog Božića,” dodala je treća osoba, referirajući se na pivsku marku koja je prošle godine izgubila milijardu dolara tržišnog udjela nakon što su surađivali s ”transrodnim” influencerom Dylanom Mulvaneyjem.
>Toyota prekida s LGBT i DEI programima; korisnici oduševljeni
Google ne vidi ništa problematično, tvrdi da je to samo jedna od njihovih reklama
Na upit The Daily Wire o reakcijama na reklamu, Googleov glasnogovornik je izjavio: “Svi vole pronaći dobru ponudu i uštedjeti novac. Zato promoviramo Google Shopping kao najbolji način za to. U kontekstu ovoga, ovo je bila samo jedna sponzorirana objava na Instagramu, što predstavlja djelić šire kampanje Google Shoppinga.”
Veyssi, koji se identificira kao nebinarna osoba i koristi zamjenice oni/njih, ima više od milijun pratitelja na TikToku i Instagramu zajedno.
Sadržaj ovog influencera na društvenim mrežama prepun je poruka koje promoviraju LGBTQ ideologiju i pitanja socijalne pravde, kao i nastojanja da se poveže sa svojim heteroseksualnim iranskim ocem.
U jednom TikTok videu, Veyssi se obraća muškarcima, moleći ih da koriste Windex kako bi očistili kosu iz sudopera nakon brijanja. Tvrdi da će ih to učiniti više “muževnima” i “super snažnima.” U videu nosi jarko crveni ruž za usne i majicu s dubokim izrezom koja otkriva dlake na njegovim prsima.