Toyota prekida s LGBT i DEI programima; korisnici oduševljeni

Toyota
Foto: Toyota

Popularni japanski proizvođač automobila Toyota Motor Corporation prestat će sa svojim programima za “raznolikost, jednakost i uključenost” (DEI) te LGBT aktivnostima nakon niza kritika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka je u četvrtak poslala dopis američkim zaposlenicima u kojem navode da će “suziti aktivnosti zajednice kako bi se uskladila sa STEM obrazovanjem i pripremljenosti radne snage”. Dodali su da više neće sudjelovati u Indeksu korporativne jednakosti Kampanje za ljudska prava, izvijestio je Bloomberg, a prenosi NY Post.

 

View this post on Instagram

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A post shared by Life at Toyota (@lifeattoyota)

“Radit ćemo na tome da aktivnosti i događaji budu usmjereni na profesionalni razvoj, umrežavanje, mentorstvo i volontiranje – angažman članova tima koji pokreće naše poslovanje. Nadalje, radit ćemo na tome da osiguramo da su sve aktivnosti tvrtke usklađene s našim vrijednostima i stvorit ćemo inkluzivno okruženje za članove našeg tima”, navodi se u dopisu tvrtke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Bojkot američkog piva zbog transrodne ideologije: Direktorica marketinga svoje poteze pravdala je ‘inkluzivnošću’

Što je tvrtka podržavala?

Tjedan dana ranije, anti-woke aktivist i redatelj Robby Starbuck opisao je nekoliko woke inicijativa unutar tvrtke. Rekao je kako tvrtka financira grupe koje se protive zakonima o zabrani tretmana za promjenu spola kod maloljetnika, formira resursne grupe zaposlenika (ERG) podijeljenih prema rasi i rodnoj orijentaciji te sponzorira drag queen program u ljetnom kampu za djecu.

>Analiza: Američka vojska kao omiljeni poligon ‘trans’ lobija

Starbuck je pohvalio ovu Toyotinu odluku. Izdvojio je da sada u tvrtki više “nema sudjelovanja u povorkama ponosa, događajima ponosa ili ljetnim kampovima za LGBTQ djecu”, da neće sudjelovati u “woke sustavu društvenog kreditiranja Indeksa korporativne jednakosti” te da će sve aktivnosti BRG-a (grupe poslovnih resursa) biti usmjerene na osnovnu djelatnost Toyote i otvorene za sve”.

Starbuck napominje da se radi o tvrtki s tržišnim kapitalom od gotovo 300 milijardi dolara i 381.000 zaposlenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Hoće li UFC spasiti Bud Light? Sklopili ‘najveće sponzorstvo ikad’, ali ljudi i dalje pozivaju na bojkot

“Ti zaposlenici više neće biti podvrgnuti ovim stvarima koje izazivaju podjele. Ovo je velika pobjeda zdravog razuma. Moram odati priznanje rukovoditeljima što su poduzeli ovu ujedinjujuću akciju. To nije lako učiniti, ali oni pripremaju svoje poslovanje za budući uspjeh usvajanjem korporativne neutralnosti. Tvrtke koje usvoje neutralnost dobit će budućnost jer ne krše temeljna uvjerenja potrošača na koje se oslanjaju”, napisao je.

Glasnogovornik Toyote rekao je pak za Bloomberg da je “Starbuckov javni napad izazvao nekoliko stotina upita od strane zaposlenika, pitanja od ‘male populacije’ trgovaca i oko 30 poziva kupaca njegovom pozivnom centru” te da je njegov utjecaj bio “neznatan”.

>Ogromni gubici Disneya od 900 milijuna dolara: Je li to posljedica guranja woke i LGBT ideologije?

Korisnici X-a pohvalili potez

Ispod videa koji je objavio Starbuck ima preko 1 600 komentara. Mnogi su mu čestitali i zahvalili što je uspio i ovu korporaciju natjerati da se odmakne od woke ludila. Evo

“Ovo su fantastične vijesti! Drago mi je da ne moram dodavati Toyotu na moju listu za bojkot”.

“Ovo je vrsta napretka koja je potrebna Americi”.

“Hvala Bogu na tome jer nisam bio spreman prekinuti svoju ljubavnu vezu s kvalitetom Toyote i Lexusa. Automobili u mojoj garaži za sada su sigurni.”

“Sjajne vijesti! Nevjerojatno je kako su se te tvrtke uopće odlučile podržati događaje i pokrete koji su izravno neprijateljski raspoloženi prema njihovim glavnim kupcima. Iznimno mi je drago vidjeti da je woke histerija izbrisana iz poslovne strategije tvrtke.”

“Izvrsno. Mogli su se poštedjeti mnogo problema (i uštedjeti novca) da su ove promjene donijeli prije. Ali bolje ikad nego nikad.”

I druge korporacije odustaju od ovih programa

Toyota se tako pridružila nekoliko velikih tvrtki koje su nedavno najavile odustajanje od DEI inicijativa. Podsjetimo, DEI (raznolikost, jednakost i uključenost; eng. diversity, equity, and inclusion) su organizacijski okviri koji nastoje promicati pravedno postupanje i puno sudjelovanje svih ljudi, posebno skupina koje su povijesno bile podzastupljene ili podložne diskriminaciji na temelju identiteta ili invaliditeta.

>Bojkot na društvenim mrežama naveo Porsche da prizna da je ‘uklanjanje kipa Isusa iz reklame bila pogreška’

U kolovozu je Ford Motor Company također potvrdio da će se distancirati od woke politike u pismu izvršnog direktora Forda Jima Farleya zaposlenicima. Farley je rekao da je tvrtka “razvila” svoje ERG-ove (grupe resursa zaposlenika), ističući da su svi ERG-ovi otvoreni za sve zaposlenike.

Lowe’s, Molson Coors i John Deere također su odustali od woke pravila posljednjih mjeseci.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.