Tvrtka Anheuser-Busch postaje službeni sponzor lige mješovitih borilačkih vještina UFC-a. Čini se da ova kampanja dolazi u sklopu velikog napora oživljavanja marke Bud Light nakon pada prodaje zbog partnerstva s transrodnim influencerom Dylanom Mulvaneyem.
Višegodišnje sponzorstvo, koje počinje 1. siječnja 2024., čini Bud Light “službenim pivskim partnerom” UFC-a, pri čemu brendiranje piva ima “jako vidljivu prisutnost” tijekom borbi i vaganja. Logo Bud Lighta također će se vidjeti na digitalnom sadržaju i u eteru.
Financijski uvjeti posla nisu otkriveni. Bloomberg je izvijestio da je to UFC-ovo “najveće sponzorstvo ikad”, čak premašujući ugovor o opremi od 175 milijuna dolara s Crypto.com potpisan 2021, prenosi CNN.
>Bojkot piva u SAD-u zbog ‘transrodnog influencera’: Mreže preplavljene šalama
>Jonathon Van Maren: Bojkot Bud Lighta jedan je od najuspješnijih u novijoj povijesti
“Anheuser-Busch i Bud Light bili su UFC-ovi originalni sponzori piva prije više od petnaest godina. Ponosan sam što mogu objaviti da smo ponovno u zajedničkom poslu. Mnogo je razloga zašto sam odabrao Anheuser-Busch i Bud Light, najvažnije je da osjećam da smo vrlo usklađeni kada su u pitanju naše temeljne vrijednosti i ono što UFC brend predstavlja. Radujem se svim nevjerojatnim stvarima koje ćemo učiniti u godinama koje su pred nama”, izjavio je izvršni direktor UFC-a Dana White u utorak.
“Bio sam vjerni UFC-ov obožavatelj 30 godina, ali…”
Ova suradnja dolazi nakon što je Bud Light početkom godine doživio bojkot čije se posljedice i dalje osjete. Podsjetimo, Bud Light je u travnju influenceru Dylanu Mulvaneyju, koji se identificira kao žena, izradio specijalnu limenku s njegovim likom. Mulvaney je sve objavio na društveni mrežama, a zbog te suradnje mnogi su pozvali na bojkot. Bud Light se od tada susreće sa stalnim padom prodaje i velikim financijski gubicima.
Možda će vas zanimati
Novinarka Megyn Kelly brutalno razmontirala 'trans' propagandu i Dylana Mulvaneyja
Poznata novinarka Megyn Kelly upozorava da “trans” žene štete ženama.
No, nova suradnja čini se neće puno pomoći da Bud Light povrati svoju staru slavu. Naime, mnogi na društvenim mrežama kritiziraju suradnju i ponovno pozivaju na bojkot.
>‘Mulvaneyjev učinak’: Anheuser-Busch otpušta stotine zaposlenika
>Nakon fijaska Bud Lighta s Mulvaneyjem, pala potražnja za ‘transrodnim’ influencerima
“Nakon 30 godina završio sam s UFC-om”, “Vrijeme za bojkot Dana Whitea i UFC-a”, “I UFC je sada woke… ne mogu to više gledati”,”Bio sam vjerni UFC-ov obožavatelj 30 godina, ali 2024. više neću gledati niti kupovati UFC događaje. Dogovor s Bud Lightom za mene je kršenje dogovora”, samo su neki od komentara.
After 30 years I am done with @ufc. #BOYCOTTUFC #BoycottBudLight #GoWokeGoBroke @espnmma pic.twitter.com/0D6kxvq71M
Tekst se nastavlja ispod oglasa— David Vasquez (@DavidVasquez619) October 26, 2023
Time to boycott #DanaWhite & #UFC cuz he announces @budlight as its official beer in partnership with @AnheuserBusch -Busch#boycottUFC #boycottBudLighthttps://t.co/2Ae9gZ1r3u
— blackdog (@mobile_blackdog) October 25, 2023
Tekst se nastavlja ispod oglasa
@ufc announces Bud Light as its official beer in partnership with Anheuser-Busch. #BoycottUFC Go Woke Go Broke. https://t.co/tkPza1OMuI
— Denise Book (@Fly2themoonBook) October 24, 2023
Well there goes the #UFC ….. it’s woke now. Can’t watch that anymore!#BoycottUFC #BoycottBudLight pic.twitter.com/yXiVt0uICn
— HonestProphecy (@HonestProphecy) October 25, 2023
I have been a loyal 30 year @UFC fan since #UFC1 but in 2024 I will no longer watch or purchase UFC events. The deal with #BudLight is a deal breaker for me. #BoycottBudLight #BoycottUFC #GoWokeGoBroke pic.twitter.com/5GxmJFUgjt
— David Vasquez (@DavidVasquez619) October 26, 2023
Nekima je ova suradnja bila inspiracija za nove šale:
Coming soon to a UFC ring near you. #BOYCOTTUFC pic.twitter.com/WAMJNg4xwV
— Alyssa D (WalkedAway) (@AlyssaD1776) October 26, 2023
Tekst se nastavlja ispod oglasa#BudLight #UFC #danawhite #boycottUFC
UFC’s new ring “girls” pic.twitter.com/xq1lsALme5
— Squicker4.0 (@squicker_4_0) October 25, 2023