U novoj reklami za Jaguar umjesto automobila homoseksualci i transvestiti

Jaguar
Foto: Snimka zaslona (YouTube)

Poznata britanska marka automobila Jaguar u utorak je na društvenoj mreži X objavila novi video preko kojega su, kako tvrde, htjeli privući ‘mlađu progresivnu publiku’. Video koji bi se mogao opisati kao neuspjeli pokušaj (woke) reklame, naišao je na niz kritika i preko 125.000 komentara. Naime, glavni problem leži u činjenici da se u reklami za automobil Jaguar ne pojavljuje nijedan automobil. Reklama izgleda vrlo zbunjujuće, jer nije jasno što se s njom želi točno poručiti. Komentarima na X-u se pridružio i Elon Musk koji je upitao ovu britansku tvrtku: ”Što mi pokušavate prodati? Je li ovo automobilska kompanija Jaguar?”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>Zbog reklame s trans osobom poznata američka marka piva Bud Light i dalje na gubitku

Woke reklama za automobile bez automobila

U reklami je prikazana raznolika skupina modela (homoseksualci, transvestiti…) odjevena u jarke boje. Izmjenjuju se poruke: ”Ne kopiraj ništa!”, ”Živi živopisno!” i ”Izbriši običnost!”. U videu je predstavljen i novi logotip marke Jaguar koji je također naišao na niz kritika.

Glavni direktor Jaguara, Rawdon Glover kazao je kako je cilj reklame biti drugačiji od ostalih. Tvrdi da im je i bio cilj ne pokazati se kao automobilska marka, što im je, evidentno i uspjelo. Naime, struci nimalo nije jasan ovaj, marketinški potpuno promašen, potez. Gloveru je cilj doći do publike koja je mlada i progresivna, no postavlja se pitanje može li si ta publika uopće priuštiti Jaguar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Neki od komentara svakako su oni: ”Go woke, go broke!” prema poučku i drugih kompanija koje su zbog wokizma naprosto propale. Odbacujući svaku konstruktivnu kritiku, direktor Jaguara komentare je ocijenio ”gnusnom mržnjom i ”netolerancijom”.

>Toyota prekida s LGBT i DEI programima; korisnici oduševljeni

”Go woke, go broke!”

Izvršni direktor Tesle i X-a, Elon Musk, primijetio je izostanak automobila u oglasu Jaguara u objavi na X-u, te priupitao navedenu tvrtku: “Prodajete li vi automobile?” Muskova je objava dobila više od 164.000 lajkova, daleko više od 9.000 lajkova koje je prikupio Jaguarov oglas.

>Musk: Izgubio sam sina zbog woke virusa

Reklama za Jaguar pregledana je 163 milijuna puta na X-u. Ima oko 125.000 komentara, a neki od njih su: ”Go woke, go broke!” ili ”Mora da je ovo šala”. Drugi korisnik X-a je pak pozvao potrošače da bojkotiraju tvrtku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nigel Farage, britanski zastupnik i vođa desne stranke Reform UK, objavio je video na X-u u kojem tvrdi da će Jaguar “propasti”. Usporedio je oglas s “još jednim Bud Light trenutkom”, aludirajući na prošlogodišnji bojkot tog brenda piva nakon kratke marketinške suradnje s ”transrodnim” influenseriom Dylanom Mulvaneyem.

>Jonathon Van Maren: Bojkot Bud Lighta jedan je od najuspješnijih u novijoj povijesti

Britanska TV voditeljica Bev Turner iz konzervativnog kanala GB News rekla je kako oglas izgleda kao da je Jaguar zamolio umjetnu inteligenciju da stvori “najwoke, najpretenciozniji, rodno dvosmisleni primjer samodopadne umjetnosti na razini srednjoškolskog eseja”. Neki su korisnici društvenih mreža dijelili stariji video u kojem direktor branda Jaguar govori o predanosti “poticanja raznolike, uključive i ujedinjujuće kulture”. Dakako, s ciljem kritike woke kulture.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.