Lidl se ispričao zbog uklanjanja križeva

Foto: DoulosBen, commons.wikimedia.org

Njemački trgovački lanac Lidl ispričao se, nakon mnogobrojnih kritika, zbog toga što je uklonio križeve s fotografija grčkog otoka Santorinija na svojim prehrambenim proizvodima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pakiranjima linije grčkih proizvoda Eridanous, koja uključuje maslinovo ulje, mješavinu začina i baklave, prikazane su poznate plave crkve na Santoriniju, ali bez križeva.

“Ispričavamo se ako smo nekoga uvrijedili. Dizajn pakiranja izmijenit ćemo što je prije moguće”, stoji u priopćenju Lidla.

Ideja dizajna nije bilo zauzimanje bilo kakvih svjetonazorskih stajališta, tvrdi Lidl.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lidl je jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Europi. Upravlja s 10.000 trgovina u 27 europskih zemalja, a ove je godine otvorio prvu trgovinu u SAD-u.

Prije nekoliko dana je objavljeno kako je Dieter Schwarz, vlasnik Lidla, s 37 milijarda eura najbogatiji Nijemac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.