Potvrđeno: Slovenka (20) preminula nakon cijepljenja, Johnsonovo cjepivo izazvalo trombozu

cjepivo
Foto: fah

Slovensko zdravstveno povjerenstvo objavilo je rezultate istrage slučaja 20-godišnjakinje koja je preminula u Kliničkom centru Ljubljana nakon što je u rujnu ove godine dobila cjepivo Jenssen, proizvođača Johnson&Johnson. Potvrdili su da je njena smrt povezana s cjepivom. Djevojka nije imala nikakvih prethodnih stanja koja bi mogla utjecati na tijek tegoba nakon cijepljenja.

Koordinator povjerenstva Zoran Simonovič smatra da se nakon cijepljenja razvio sindrom tromboze s trombocitopenijom. To je stvaranje ugrušaka u tijelu ili mozgu.

“Unatoč pravilnom liječenju na Klinici za neurologiju, došlo je do smrtnog ishoda. Uime svih članova povjerenstva izražavam sućut svoj rodbini i prijateljima. Žao mi je zbog ovog događaja”, zaključio je Simonovič, prenosi Siol.net.

Slovenski ministar zdravstva Janez Poklukar najavio je da će predložiti da se privremeno prekine cijepljenje tim cjepivom te će cijepljenje tim cjepivom biti provedeno isključivo na zahtjev.

Koordinator povjerenstva Simonovič rekao je da je grupu činilo pet članova, među kojima su bili neurolog, infektolog, internist, farmakolog i epidemiolog.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/Siol.net

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.