(FOTO) Rotor u Remetincu zatvara se u nedjelju u 9 sati: Donosimo detaljan plan regulacije za 100 000 vozača

Foto: SpeedyGonsales, commons.wikimedia.org

Rekonstrukcija remetinečkog rotora trenutno je najveći i najskuplji projekt Milana Bandića čiji se završetak očekuje početkom 2020. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon treće odgode zatvaranja, iz Grada Zagreba i službeno su potvrdili da se rotor u Remetincu za sav promet zatvara u nedjelju, 16. prosinca u 9 sati. 

Budući se radi o velikom građevinskom poduhvatu zbog kojeg se u potpunosti zatvara najveće cestovno čvorište u razini u Zagrebu preko kojeg dnevno prometuje preko 100.000 vozila i predstavlja ulazak u Zagreb za splitski i riječki pravac, čvorište se nalazi na zapadnom kraju jedinog longitudinalnog cestovnog pravca Novog Zagreba i broji 120.000 stanovnika.

U neposrednoj blizini nalazi se najveća hrvatska sportska dvorana Arena te veliki trgovački centar, u okolici se nalazi pet naselja koja ni danas nemaju adekvatno riješenu cestovnu mrežu i spojeve na glavne prometnice, zatvara se jedino čvorište pješačkog i biciklističkog prometa na ovom području.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povećani oprez i strpljenje svih sudionika

Također, u blizini su tri osnovne škole u koja svakodnevno dolaze djeca iz drugih naselja, sve to zahtijeva poseban oprez svih sudionika u prometa te poglavito povećan rang tolerancije svih koji će boraviti na ovom području (pješaka, biciklista, vozača automobila i autobusa, vozača vozila gradilišta i drugih) za mnogobrojne poteškoće kojih će neminovno biti u prvim tjednima novog režima prometa, obavještavaju na stranicama Grada Zagreba.

Dolazak iz zapada i juga – čvora Lučko i Remetinečke ceste

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz zapada (iz pravca čvora Lučko) i juga (iz Remetinečke ceste) glavni pravac dolaska je Jadranska avenija.

Vozila koja dolaze iz pravca čvora Lučko će se postepeno svoditi iz tri traka u jedan prometni trak, prevesti na sjeverni kolnik i po Riječkoj ulici voditi do privremenog spoja istočnog i zapadnog kolnika Jadranskog mosta:

  • prema sjeveru će vozila skrenuti lijevo i preko semaforiziranog spoja prebaciti se na istočni kolnik i dalje redovito prometovati do raskrižja sa Selskom cestom,
  • prema istoku (u Novi Zagreb) nastavit će ravno i po privremenoj prometnici ući na južni kolnik Avenije Dubrovnik i redovito prometovati do raskrižja s ulicom Radoslava Cimermana.

Budući je Remetinečka cesta sjevernije od ulaza u OŠ Savski gaj zatvorena zbog radova, vozila će moći koristiti Ulicu Ive Robića ili ranije (što se preporučuje) ulicu Vice Vukova. Proći će postojećom donjom razinom raskrižja Jadranska avenija – Vice Vukova i preko sjeverne rampe uključiti se na Riječku ulicu s daljnjim izborom smjerova kretanja kao i vozila iz pravca čvora Lučko.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dolazak iz sjevera – Selske i Savske ceste

Iz pravca sjevera (iz Savske ili Selske ceste) vozila će imati dva izbora:

  • prema istoku (Novom Zagrebu) preko semaforiziranog spoja prebaciti se na istočni kolnik i po privremenoj prometnici ući na južni kolnik Avenije Dubrovnik i redovito prometovati do raskrižja s ulicom Radoslava Cimermana,
  • prema zapadu (čvoru Lučko) ili prema jugu nastavit će ravno, skrenuti desno i preko privremene prometnice doći do raskrižja Jadranska avenija – Vice Vukova gdje mogu skrenuti desno na Jadransku aveniju ili nastaviti ravno po Ulici Vice Vukova.

Dolazak iz istoka – Novog Zagreba

Iz pravca istoka (Novog Zagreba) vozila se poslije raskrižja s Ulicom Radoslava Cimermana prebacuju na privremenu prometnicu. Dolaskom do Jadranskog mosta, vozači se odlučuju:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  • prema sjeveru se uključuju na Jadranski most i dalje prema raskrižju sa Selskom cestom,
  • ako žele u pravcu zapada nastavljaju ravno po privremenoj prometnici ispod Jadranskog mosta sve do raskrižja Jadranska avenija – Vice Vukova gdje mogu skrenuti desno na Jadransku aveniju ili nastaviti ravno po Ulici Vice Vukova.

Organizacija javnog prijevoza putnika za vrijeme rekonstrukcije

Temeljita rekonstrukcija rotora Remetinec, započeta je zatvaranjem Riječke ulice i tramvajske pruge na dionici od Savskog mosta do Sopota. Zagrebački e

lektrični tramvaj d.o.o (dalje u tekstu ZET) tijekom čitavog tog razdoblja organizira javni prijevoz putnika prilagođavajući se privremenoj regulaciji prometa, ali uz osiguranu protočnost autobusnog prometa trasom Jadranski most – Jadranska avenija – dijelom Remetinečka cesta – Avenija Dubrovnik.

Ukidanjem tramvajskog prometa u području obuhvata, uspostavljena je supstitucija tramvajskog prometa izvanrednom autobusnom linijom 607 Savski most – Sopot – Savski most.

U organizaciji autobusnih linija javnog gradskog prijevoza, u I. fazi radova, djelomično je izmijenjena trasa na autobusnoj liniji 234 Glavni kolodvor – Kajzerica – Lanište koja prometuje do krajnjih odredišta Ulicom Radoslava Cimermana zbog zatvaranja Riječke ulice, s tim da je vozni red dimenzioniran sukladno prijevoznoj potražnji sa slijedom polazaka od 20 minuta tokom vršnog prometnog opterećenja.

Lokalni promet

Kajzerica

U postojećem stanju Kajzerica ima nekoliko kontaktnih točaka: raskrižje Cimermanova – Antalova – Bencekovićeva, raskrižje Remetinečka cesta – Riječka ulica i istočni priključak na Jadranski most kod Zrinjevca.

ROTOR SE ZATVARA OD NEDJELJE: Donosimo detaljan plan nove regulacije prometa
Foto: Press

Jedina pristupna točka bit će semaforizirano raskrižje Cimermanova – Antalova – Bencekovićeva. Ostala dva priključka zatvaraju se zbog zahtjeva privremene regulacije prometa i onemogućavanja tranzitnog prometa. Riječka ulica će se koristiti za privremenu regulaciju neposredno istočno od Jadranskog mosta, gdje se privremena prometnica koja ide po sadašnjoj pješačkoj stazi spaja na Riječku ulicu te nastavlja prema zapadu. Remetinečka se koristi sa Kajzerice samo za lokalne potrebe.
Ovaj režim prometa je na snazi od srpnja 2018. godine i pokazao se kao dobro rješenje, poglavito u smislu eliminacije tranzitnog prometa.

Trnsko
Naselje ima jedan kompletan priključak, semaforizirano raskrižje Avenija Dubrovnik – Cimermanova, te dva priključka na južni kolnik Avenije Dubrovnik: Trg Džavaharlala Nehrua i ulica Trnsko. Priključak na Trgu Džavaharlala Nehrua se zatvara zbog potreba privremene regulacije prometa – privremeni semaforizirani pješački prijelaz preko Avenije Dubrovnik.

Trokut
Ovo naselje u postojećem stanju ima veliki deficit priključnih točaka na primarnu cestovnu prometnu mrežu. Ima samo dvije točke: na sjeveru na južni kolnik Avenije Dubrovnik preko Trga Džavaharlala Nehrua te na jugu putem koridora Hermanova ulica – Perjasička ulica – Utinjska ulica – Savski gaj XIII na Remetinečku cestu.

Pbje točke ostaju u funkciji, s time da se na Trgu Džavaharlala Nehrua neće moći izravno izaći na Aveniju Dubrovnik (zbog područja privremenog semaforiziranog pješačkog prijelaza), već će se koristiti dio ulica u naselju Trnsko.

Savski gaj
Glavna prometnica naselja, Prekratova ulica, zatvara se na spoju s Avenijom Dubrovnik jer je priključak područje radova. Prekratovom će se moći izaći na Aveniju Dubrovnik preko Trga Džavaharlala Nehrua na način opisan u poglavlju funkcioniranja naselja Trokut. Zabrana prometa teretnim vozilima Prekratovom i Nehruovim trgom, osim komunalnih vozila (Čistoća), osigurat će
drugi spoj naselja s cestovnom mrežom koji je na jugu preko semaforiziranog raskrižja Remetinečka cesta – Savski gaj XIII.
Ostaje u funkciji jednosmjerni željeznički podvožnjak u pravcu istoka prema naselju Trokut, između ulica Savski gaj II i Hermanove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.