Grad Opatija zbog novoga voznog reda tužio Komunalno društvo Autotrolej

Grad Opatija podnio je na Trgovačkome sudu u Rijeci tužbu protiv Komunalnog društva Autotroleja kojom traži da Autotrolej vrati broj polazaka autobusa na stanje prije jednostrane odluke tog poduzeća o smanjenom broju autobusnih linija kojima je povezan i taj grad, priopćeno je u četvrtak iz ureda opatijskoga gradonačelnika Ive Dujmića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U priopćenju se ističe se da grad Opatija ispunjava sve odredbe iz ugovora s Autotrolejem koji obvezuje i to poduzeće. Zato grad Opatija, osim tužbe, na Trgovačkome sudu zahtijeva i da se uvede privremena mjera kojom se od Autotroleja traži da odmah vrati vozni red koji je bio na snazi prije 13. svibnja, kada je to poduzeće, kako stoji u propćenju, smanjilo broj polazaka na županijskim linijama a da nije tražio suglasnost grada.

“Ocjenjujemo nedopustivim da Autotrolej svoje poslovanje rješava jednostranim činom, samoinicijativno ukida broj polazaka na linijama, dakle preko leđa putnika, što nas navodi na dojam da kroz pritisak javnosti nastoji ucijeniti grad Opatiju da postupa mimo ugovora”, stoji u priopćenju gradonačelnika Opatije Ive Dujmića.

Na internetskim stranicama riječkog Autotroleja postavljena je obavijest kojom se korisnici prigradskih autobusnih linija 32, 32A, 34, 35 i 37 obavještavaju da se od 13. svibnja primjenjuje novi vozni red na tim linijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na novinarsko pitanje iz Autotroleja su odgovorili da je broj polazaka autobusa smanjen na linijama 34 i 37, koje povezuju Opatiju s Kastvom, Matuljima i Veprincem, a na ostalim linijama uvedene su manje izmjene.

U međuvremenu je priopćeno da su u Autotroleju bili prisiljeni promijeniti vozni red na linijama 34 i 37 jer se nije mogao postići dogovor između Opatije, Matulja i Kastva, na čijem području autobusi prometuju.

Ističu da problem na tim linijama traje od 2013., da je poznato da je Autotrolej u vlasništvu Rijeke i susjednih lokalnih jedinica, a s Opatijom, Matuljima, Lovranom i Mošćeničkom Dragom ima ugovore o prijevozu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Problem je nastao upravo u tim lokalnim jednicama zbog nepriznavanja modela za raspoređivanje kilometara, rashoda, putnika i prihoda linija na gradove i općine koji je prihvaćen na skupštini Autotroleja 2007. godine i po kojemu Autotrolej i sve ostale lokalne jedinice uredno funkcioniraju, ističu iz Autotroleja i dodaju da to poduzeće od Opatije za prošlu godinu potražuje 530.000 kuna.

U priopćenju stoji i da se bez uspjeha pokušao uskladiti novi model podjele nedostatnih financijskih sredstava, da nenaplaćene tražbine Autotroleju čine goleme teškoće u poslovanju te da je zato donesen novi vozni red.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.