HZZ potrošio 183.000 kuna na spot s Lanom Jurčević

Foto: Snimka zaslona

Hrvatska pjevačica Lana Jurčević snimila je promotivni spot “Za sve je kriv Zavod” za Ministarstvo turizma, Hrvatsku turističku zajednicu i Hrvatski zavod za zapošljavanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U spotu HZZ poziva mlade da se prijave na trenutačno aktivne mjere zapošljavanja za mlade, točnije za “posao iz snova” – osposobljavanje za posao kuhara, konobara, spremačice i drugih turističkih operativaca.

HZZ je pokrovitelj kampanje, a partneri su Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma koje je videospot financiralo sa 183.000 kuna, piše Večernji list, što je mnoge šokiralo kad se zna da je prošlog mjeseca objavljeno da HZZ najavio ukidanje niza mjera aktivne politike zapošljavanja, iako su naknadno objavili da ih ne ukidaju nego “redefiniraju kako bi se novac iskoristio učinkovitije”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Još teže do posla: HZZ bez ikakvih najava ukinuo niz mjera aktivne politike zapošljavanja

HZZ: Ne ukida se ni jedna mjera Programa aktivne politike zapošljavanja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.