„Tri su se proizvoda našeg OPG-a Veselić našla na policama trgovina DM Hrvatska što nam je otvorilo novo tržište i donijelo nove kupce čime se postigla prepoznatljivost naših proizvoda, ali i samog OPG-a, kao i kraja u kojem proizvodimo ekološke proizvode, Lonjskog polja“, rekao je Ivan Veselić, ekološki proizvođač voća i povrća iz Novog Sela Palanječkog iz Sisačko-moslavačke županije.
Ivan je prošlogodišnji pobjednik natječaja za najboljeg mladog poljoprivrednika koji je organizirala hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu i ambasadorica projekta za Hrvatsku Marijana Petir.
Osim što je predstavljao svoj OPG, Ivan Veselić zastupao je Hrvatsku i na natječaju za najboljeg mladog poljoprivrednika ili poljoprivrednicu u Europskoj uniji koji je organizirala Europska pučka stranka (EPP), najjača politička opcija unutar Europskog parlamenta.
„Zajedno s desetero drugih najboljih mladih poljoprivrednika koji su sudjelovali na prošlogodišnjem natječaju imao sam priliku posjetiti europsku prijestolnicu Bruxelles gdje smo razmjenjivali ideje s drugim europskim poljoprivrednicima, i velikim i malim, koji su se tamo predstavljali te se tako upoznali i s inovacijama“, napomenuo je mladi poljoprivrednik Ivan Veselić.
Ovogodišnji Natječaj za mladog poljoprivrednika/-cu otvoren je do 10. siječnja 2017., a mogu se prijaviti mladi poljoprivrednici/ce, nositelji OPG-a do 40 godina sa svojim projektima/operativnim konceptima, koji su tijekom 2016. godine ili završeni ili su u provedbi.
Medijski pokrovitelj izbora je Jutarnji list, a glavni sponzor Erste banka koja će pobjednika/cu nagraditi novčanom nagradom u iznosu od 15 tisuća kuna. Za pobjednika/cu natječaja, kao i za deset najboljih poljoprivrednika/ca, zastupnica Petir će osigurati put u Bruxelles i sudjelovanje na 4. Europskom kongresu mladih poljoprivrednika koji će se održati u Europskom parlamentu u organizaciji Europske pučke stranke (EPP) u listopadu 2017. godine.
Cilj natječaja i europske nagrade za mlade poljoprivrednike je promicati pozitivnu sliku mladih poljoprivrednika, te identificirati djelatnosti koje karakteriziraju inovacija, održivost i tržišna orijentiranost, a sve kako bi mladi ostali živjeti na selu te kako bi ruralni prostor u cjelini nastavio živjeti.