Ivica Lovrić otkriva kako je namješten natječaj za tramvaje iz Njemačke i poručio: Tomašević uvozi njemački otpad

lovrić
Montaža: Narod.hr, izvor: Narod.hr, snimka zaslona

Gradski zastupnik Ivica Lovrić je pred novinarima koji su se okupili ispred ZET-a u Ozaljskoj ulici rasvijetlio, kako kaže,  kriminalni modus operandi u nabavci Tomaševićevih polovnih tramvaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lovrić tvrdi kako su predstavnici ZET-a na čelu s Markom Bogdanovićem i Sinišom Uglikom odlazili u Augsburga desetak puta prije nego što su raspisali javnu nabavu za tramvaje.

Njihovi odlasci bili su u svrhu pribavljanja detaljnih specifikacija spornih tramvaja na temelju kojih su potom raspisali natječaj. Na inzistiranje Bogdanovića ignorirala su se mišljenja stručnjaka ZET-a da je to štetan posao, a on je sve aktivnosti u pogledu nabavke dogovarao izravno s Tomaševićem. Riječ je dakle o trgovini utjecajem, pogodovanju te zlouporabi položaja i ovlasti, napominje Lovrić.

>Urnebesne šale na Tomaševićev račun o ’15 godina starim tramvajima’ proizvedenim 1996.

– Umjesto da Nijemci plate za zbrinjavanje starog otpada, mi ga otkupljujemo i dovozimo u Zagreb. Ovdje nije samo riječ o kupovini tih starih tramvaja već i financiranju njihovog održavanja – ukazao je Lovrić na neodrživ model kupnje njemačkih polovnih tramvaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ZET ima 277 tramvajskih garnitura, od kojih je za puni vozni red u jednom danu potrebno 190 garnitura. Dolaskom Tomaševića na vlast tramvaji se prestaju održavati, tako da je na današnji dan ispravno samo 134 tramvaja. Stoga su razlike između tramvajskih vožnji umjesto 5-6 minuta u razmaku i po 20 minuta.

>Tomašević kaže da su nabavljeni rabljeni tramvaji stari 15 do 20 godina: Strani mediji tvrde da se radi o većoj brojci

Napomenuo je kako je Grad Zagreb između 2004. i 2010. godine nabavio 142 tramvaja iz Končara. Trenutno ih je neispravno 38.

Isto tako u 1994. do 2002. Zagreb je od Končara kupio 16 novih tramvaja od kojih je danas neispravno 12. Dakle, imamo 50 tramvaja zagrebačke proizvodnje koji su iste starosti ili znatno mlađi od tramvaja iz Augsburga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stoga se Lovrić pita zašto se redovito ne održavaju zagrebački tramvaji, odnosno zašto se ne popravi 50 neispravnih već se kupuje njemački otpad?

Smatra kako je Tomašević lažnim prikazivanjem starosti tramvaja pokušao prikriti štetnost i nezakonitost ove nabave.

‘Preostaje nam da pitamo Bogdanovića i Tomaševića na koji način su radili nabavu, a odgovorima neka se pozabave USKOK, DORH i mediji’, poručio je Lovrić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.