O izgradnji mosta na Čiovo potrebno odlučiti između dvije ponude

Foto: Thinkstock

Za gradnju mosta kopno-otok Čiovo Hrvatskim cestama (HC) stigle su dvije ponude zajednice ponuditelja – Poduzeća za ceste Split i Strabaga te Pomgrada, Zagreb montaže i Đuro Đaković Grupe, koje će se u najbržem roku evaluirati te donijeti odluka o odabiru izvođača radova, doznaje se iz Hrvatskih cesta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Te dvije ponude povjerenstvo je danas, kada je završio rok za slanje, otvorilo, utvrdivši da su obje od udruženih ili zajednice ponuditelja, a analizom će se utvrditi njihova valjanost te potom i odlučiti o odabiru”, kazala je Hini glasnogovornica HC-a Tamara Pajić.

Dodala je da će odluka o odabiru, budući da se radi o strateškom projektu, biti donesena u najbržem mogućem roku.

Pajić je iznijela da je vrijednost ponude zajednice ponuditelja Poduzeće za ceste Split i Strabaga 119,8 milijuna kuna (bez PDV-a), a Pomgrada, Zagreb montaže i Đuro Đaković Grupe 113,5 milijuna kuna (bez PDV-a), pri čemu ističe da su obje ponude stigle s jamstvima i troškovnicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Zbog velike prometne važnosti tog mosta za Trogir i okolicu te Dalmaciju, most mora biti u prometu do početka turističke sezone 2018., pri čemu se u Hrvatskim cestama vodimo datumom 15. lipnja”, poručuje Pajić.

Hrvatske ceste su krajem ožujka ove godine raskinule ugovor s tvrtkom Viadukt o građenju mosta kopno-otok Čiovo, zbog, kako su kazali, nemogućnosti upravljanja tim projektom te kašnjenja i problema u kojima se našla ta zagrebačka građevinska tvrtka. Odlučeno je da se pokrene novi postupak nabave, na koji će pozvati sve relevantne tvrtke koje mogu ponuditi neupitno financiranje projekta i kratke rokove završetka.

Krajem ožujka iz HC-a su kazali i da je do tada bilo realizirano 57 posto radova na tom projektu te da će nakon odabira novog izvođača nastojati krenuti u radove ‘punom žestinom’ kako bi ih što prije priveli kraju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Projekt gradnje mosta kopno-otok Čiovo, dugog 547 metara i vrijednosti koja premašuje 207 milijuna kuna, ušao je među projekte europskog financiranja, pri čemu se 176,7 milijuna kuna ili 85 posto financira iz EU fondova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.