Za njih “salata s mesom” ima sasvim novo značenje. U hrani nema što do sada nisu našli. A onda je krenula aplikacija za naplatu obroka koja je puna bugova.
Muhe, dlake i kamenčići u ćuftama samo su neki od dodataka prehrani koje studenti pronalaze na svojim tanjurima u menzama. Nezadovoljstvo zagrebačkih studenata ključa i zbog kilometarskih redova pred menzama, prenosi rtl.
Za sve krive novi sustav naplate obroka, koji je predstavljen kao rješenje za upravo suprotno, kraće vrijeme čekanja te brže i lakše plaćanje obroka.
Student Marko Šiklić: “Salata s proteinima” već je postala interna fora između studentima, jer ponekad pronađu “meso” tamo gdje nisu trebali, primjerice – kukca u salati.
Student Hrvoje Vojvodić: “Dobijete meso koje je gotovo uvijek preslano ili nezasoljeno, prilozi koji plutaju u ulju, ali ne plutaju samo prilozi nego se tu našla i različita flora i fauna, metalni dijelovi, različiti šarafi, znale su se naći gusjenice, čak i puževi, gliste i slične stvari.”
“Svi kažu da će se riješiti, onda kada se to ne riješi samo vrte priču u krug”
Iako je ručak u studentskoj menzi jeftiniji od najjeftinije kave u bilo kojem kafiću – studenti ponudom nisu zadovoljni.
Student Ivan Sikirica: “Najveći problem je što je ona jednolična. Ja 5 godina studiram u Zagrebu i možda šest, sedam puta tjedno jedem svinjetinu.”
Studentica Matea Maleš: “Intolerantna sam na gluten, meni se dva puta dogodilo da me gospođa koja radi u kuhinji koja je zadužena za prehranu pitala što je to gluten.”
Svakog se dana samo u zagrebačkim menzama na 16 lokacija podijeli više od 20 tisuća obroka. Da problemi postoje svjestan je i ravnatelj koji poziva studente da odmah prijave sve nepravilnosti.
Ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu Mirko Božnjak: “Nekad nekakva naknadna informacija nakon tri dana gubi smisao, treba se rješavati odmah. Odmah reagiramo, ide izvanredni nadzor i studentu podnosimo izvješće što smo poduzeli. Student može s nama sudjelovati u tom nadzoru ako želi.”
Student Kristian Šebek: “Mi smo prijavili, mnogi od nas su bili kod njega, pričali su i s upraviteljem prehrane i s raznim upraviteljima. Svi kažu da će se riješiti, onda kada se to ne riješi govore da to nije u njihovoj nadležnosti i samo vrte priču u krug.”
Nezadovoljstvo zagrebačkih studenata veće je i zbog novog sustava naplate obroka. Mjesec dana nakon lansiranja, nova aplikacija i dalje je puna bugova.
Tekst se nastavlja ispod oglasa