Klemm o suspenziji Klabota: činjenice pokazuju da takvo kršenje pravila nije za smjenu

“Svjedoci smo da u zadnjih nekoliko godina mnogi državni dužnosnici prekršili su određene uredbe o korištenju službenih auta i zbog toga nisu smijenjeni, a ovdje imamo nekoga tko je isto to napravio, priznao je, međutim činjenice pokazuju da takvo kršenje pravila nije za smjenu, nego na razini 3 puta po 10 posto od plaće”, rekao je za Narod.hr Josip Klemm komentirajući suspenziju zapovjednika ATJ Lučko Alena Klabota dodavši: “I opet dolazimo do toga da hrvatski branitelji, a pogotovo ratni zapovjednici, nemaju privilegije kao državni dužnosnici, odnosno, imali su privilegiju dati život za domovinu, ali ne i voziti službeni auto”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Klabot je jedan Talijan koji je pokazao kako se voli domovina, kad je među prvima otišao u Vukovar, kao zapovjednik, a danas ga se ovako odbacuje”, rekao je Klemm.

Suspendirani zapovjednik ATJ Lučko je profesionalac koji je pristupio specijalnim jedinicama kao mladić. Nakon jedanaest godina na čelu najelitnije postrojbe hrvatske policije smijenjen je s dužnosti, a ministar unutarnjih poslova Ranko Ostojić izjavio je kako je smijenjeni zapovjednik “izuzetan specijalac”, ali kako se “mora pridržavati zakona i propisa koji za sve vrijede isto”.

“Riječ je o izuzetnom specijalcu kojem je Lučko drugi dom. Ali s druge strane, da i vatrogasni zapovjednik uzme vatrogasna kola, upali rotaciju i time na neki način proslavi vjenčanje svoje obitelji, to bi bilo apsolutno neprihvatljivo. Mogu još navesti i primjer Hitne, a u policiji imamo iste kriterije”, kazao je ministar Ostojić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Objasnio je da je Klabot zasad tek suspendiran.
“To podrazumijeva da u ovom trenutku, dok stegovni sud ne odluči, ne možemo govoriti kakvo će biti krajnje rješenje”, kazao je ministar Ostojić.

Podrška na Fejsu

Na Facebooku je, pak, nedugo poslije smjene Klabota osvanuo profil pod nazivom “Podrška zapovjedniku ATJ Lučko Alenu Klabotu”, na kojem se autori pitaju: “Zašto Boris Lalovac službenim autom sa službenim vozačem vozi djecu u školu? Je li to korištenje u privatne svrhe ili su i djeca odmah po proglašenju očeva ministri i ministrice!… Varga je koristio auto za skijanje i nije smijenjen, Stazić je razbio auto u privatne svrhe, Pusić je naručila Vladin avion kao taksi i nitko nije smijenjen…”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podrijetlom Talijan

Klabot je, naime, podrijetlom Talijan, koji je odrastao u Umagu.

“Jedan od rijetkih zapovjednika koji je u vrijeme rata rekao: “Za mnom…”, koji je bio na čelu, a ne naređivao iz sjene”, kaže za jutarnji.hr jedan njegov suradnik, koji je, pak, želio ostati anoniman.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Politika ga, tvrde, nikada nije zanimala, te kažu da nije bio sklon ni lijevima, ni desnima.

“U ratu je prošao sve što je prošla i jedinica Lučko”, kaže sugovornik. Tvrdi da Klabot živi skromno te da ne posjeduje automobil. Živi u Zagrebu, kažu, u stanu od 50-ak četvornih metara, sa suprugom, te donedavno četvero djece, (kćeri su se nedavno udale), a imaju, kažu, i blizance.

Neslužbeno se ovih dana proširila priča kako je okidač za ovakvu odluku bio događaj od prije dvadesetak dana kada je u Lučkom priređena proslava 25. obljetnice te postrojbe. Vrh policije navodno nije mu oprostio što je odlučio prijavak podnijeti predsjednici Kolindi Grabar-Kitarović, umjesto ravnatelju Vladi Dominiću.

Klabot je, naime, 8. studenoga 2014. i 8. kolovoza 2015. rabio službeno vozilo u privatne svrhe, navodno, na vjenčanjima kćeri u Umagu i Zagrebu. Klabot se specijalnim jedinicama pridružio još krajem 80-ih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.