Ministarstvo zdravstva proširilo usluge Bijelog telefona

Foto: Fah

Ministarstvo zdravstva najavilo je da se od srijede, 7. listopada, proširuje djelatnost Bijelog telefona (0800 7999) na uslugu eListe čekanja i eNaručivanja te na savjetovanje kod odvikavanja od pušenja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uvođenjem dviju novih usluga omogućit će se dodatno smanjenje lista čekanja i kvalitetno savjetovanje građana o usvajanju zdravih životnih navika, priopćili su iz Ministarstva zdravlja.

Sjedište Bijelog telefona nalazi se u regionalnom uredu HZZO-a u Osijeku, gdje je uređen prostor i tehnička podrška za šest radnih mjesta, a na poslovima komunikacije s građanima angažirano je 12 studenata.

Uvođenjem usluge eListe čekanja i eNaručivanje svi će osiguranici moći besplatno zvati kontakt centar od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati, te u razgovoru s agentom dobiti više informacija unutar centralnog zdravstvenog sustava eListe čekanja i eNaručivanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.