Müllerovi dvostruki kriteriji – Zašto kupci u ovih 14 mjesta nemaju pravo na popust?

Foto: mueller.hr

Crikvenica, Hvar, Korčula, Labin, Makarska, Murter, Novalja, Novigrad, Opatija, Ploče, Rovinj, Umag, Vir i Vodice – mjesta su u čijim poslovnicama trgovačkog lanca Müller kupci nemaju pravo na aktualne popuste.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Informacija o tome sitnim slovima navedena je na zadnjoj stranici letka koji donosi aktualnu ponudu proizvoda s akcijskim cijenama, što je moguće vidjeti na Müllerovim mrežnim stranicama, a na što nam se požalili ogorčeni čitatelji.

Čitateljica iz Crikvenice: “Zar smo mi kupci drugog reda?”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Početkom tjedna s rođakinjom sam došla u crikvenički Müller s namjerom kupiti 10-15 proizvoda istaknutih u aktualnom letku, kojeg primam redovito na e-adresu, ali, naravno, nisam čitala sitna slova, kao ni rođakinja. Najprije nas je iznenadilo zašto nema označenih proizvoda s popustima na policama. Pitale smo trgovkinje u poslovnici zašto proizvodi naznačeni u letku nisu na popustu, na što su nam odgovorile – mi nemamo popust. Rođakinja i ja nismo mogle vjerovati. Pa zar smo sad kupci drugog reda? Müller na sve strane poziva sa svojih reklama i sa svojih službenih stranica “Slavite s nama – štedite s nama“, “Aktualno, Natjecanja, promocije i još puno toga” – ali ne za nas koji živimo na moru u manjim gradovima! Zašto uopće imaju popuste ako ih zapravo ne žele dati? Uz to što nam je tržnica bezobrazno skupa, što imamo niže plaće nego primjerice u Zagrebu, sada nas jedan trgovački lanac otvoreno diskriminira. Müller za mene više ne postoji, toliko su me ponizili, da im više ne namjeravam ostaviti niti lipe. Naravno, o ovome smo rođakinja i ja razgovarale s prijateljicama, sve su redom bile ljute na ovakvu Müllerovu odluku i zajedno smo odlučile da ćemo ubuduće kupovati gdje nas više cijene. U Crikvenici zaista sada imamo veliki izbor trgovačkih lanaca, natječu se s ponudama i dobivamo na kućni prag njihove letke, a svaka kuna uštede danas dobro dođe.”- poručila nam je jedna čitateljica.

Foto: snimka zaslona

Narod.hr poslao je upit hrvatskom Mülleru s pitanjem zašto kupci u ovih 14 mjesta, od ukupno 86 Müllerovih trgovina u Hrvatskoj, nemaju pravo na popust te postoji li takva politika, kojom se kupci dijele na dvije kategorije, i u Njemačkoj.

Do objave ovog članka nije nam pristigao odgovor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogledajte aktualni letak sa sitnom napomenom o hrvatskim gradovima i mjestima u kojima ne vrijede popusti:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Download [2.46 MB]

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.