Promijenile su se navike turista: Evo što traže na odmoru

Foto: fah

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić komentirao je za Novi dan turističku sezonu.

Trenutno je u Hrvatskoj više od milijun i sto tisuća turista, rekao je Staničić. Ostvareno je 57,7 milijuna noćena i 10,8 milijuna dolazaka.

“U noćenjima smo premašili procjene, rezultati su odlični i to će se vjerojatno nastaviti i u kolovozu”, dodao je.

Istra je premašila rezultate iz 2019. godine i Zadarska županija je na skoro istoj razini, navodi. Sve primorske županije, kako kaže, ostvarile su odlične rezultate, a taj trend prati i kontinent.

“Rezultati su znatno bolji nego prošle godine. Njemačko tržište, koje bilježi rast u odnosu na 2019. godinu, preopoznaje kontinent kao turističku destinaciju”, rekao je.

Naglašava da je Hrvatska i ove godine jedna od top destinacija na Mediteranu zahvaljujući odličnoj suradnji javnog i privatnog sektora. “Hrvatska je i auto destinacija što nam je velika konkurentska prednost”, ističe.

Navike gostiju su se, kako objašnjava, promijenile. Gosti traže boravak u prirodi, mobilnost, dostupnost informacija, raznolikost i bogatstvo u ponudi te kvaliteni smještaj.

“Kvaliteniji smještaji su najdulje popunjeni. Ono što je kvalitetnije se najbolje prodaje”, navodi direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/n1

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.