Teleoperateri od 1. srpnja dižu cijene mobilnih usluga? Evo kako raskinuti ugovor

račun telekom
Foto: iStock by Getty images

Sva tri vodeća telekoma, čini se, odlučila su poskupiti neke svoje usluge. Poskupljenja bi trebala uslijediti od 1. srpnja i, prema zasad dostupnim informacijama, prvenstveno se odnose na mobilne usluge, javlja Dalmacija Danas.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korisnici A1 Homebox usluge već dobili obavijest o poskupljenju

Korisnici A1 Homebox usluge ovih su dana dobili obavijest o povećanju cijene usluge za 20 kuna. Opravdavaju to poboljšanjem usluge, stabilnijim internetom i “sve većom količinom interneta”, što god to značilo.

Sva navedena poboljšanja, kažu iz A1, zahtijevaju povećanje ulaganja, a zbog situacije na tržištu i poskupljenja energenata dodatno se povećavaju troškovi poslovanja, pa kažu da je poskupljenje nažalost neizbježno. U poruci stoji kako korisnik ima pravo na raskid ugovora bez naknade do 30.06.2022. godine. A isti ćete odgovor dobiti i od njihove službe za korisnike na besplatnom telefonu, objavila je Dalmacija Danas.

Telemach diže cijene mobilnih pretplatničkih paketa

Od početka srpnja Telemach diže cijene mobilnih pretplatničkih paketa koji su bili dostupni za aktivaciju od ožujka 2021. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Od 2020. do 2022. nismo mijenjali cijene usprkos tržišnim poremećajima uzrokovanim pandemijom i zatvaranjem gospodarstva. Sada, od 1. srpnja 2022., naši najprodavaniji mobilni paketi obogaćuju ponudu novim uslugama, te povećavaju iznos mjesečnih naknada u rasponu 3-8 kn (PDV uključen). Svi ostali mobilni paketi, kao i paketi mobilnog interneta, također povećavaju iznos naknada u istom rasponu. Prosječna stopa povećanja naknada tako je 3,95%, značajno ispod stope inflacije, čime nastavljamo omogućavati sadržajno i cjenovno najizdašniju ponudu na tržištu”, navode u Telemachu.

Mogućnosti za raskid ugovora

Hakom pak na svojim stranicama navodi da su od 1. siječnja 2020. operateri obvezni omogućiti raskid pretplatničkog ugovora na isti način na koji omogućavaju sklapanje ugovora (npr. elektroničkim putem, putem telefona…), i to bez uvjetovanja načina raskida ugovora načinom sklapanja (npr. ako operator korisnicima omogućava sklapanje ugovora putem telefona, onda mora omogućiti raskid ugovora putem telefona i korisniku koji je ugovor sklopio u poslovnici operatera). Ujedno operater mora u općim uvjetima poslovanja navesti sve načine na koje korisnik može raskinuti ugovor te dokumentaciju (podatke) koja je potrebna za identifikaciju korisnika.

I Hrvatski telekom ide u poskupljenje usluga?

Kako je doznala Dalmacija Danas, i Hrvatski telekom se sprema objaviti povećanje cijena. Za koliko, još nije poznato, kao što nije poznato ni koje će sve usluge poskupjeti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Već se neko vrijeme čelni ljudi tri vodeća telekoma na raznim panelima i konferencijama žale na pritiske inflacije, prije svega na sve veću cijenu električne energije, stoga najavljena poskupljenja i nisu veliko iznenađenje.

Ako doista svi operateri poskupe svoje usluge, upitno je koliko će korisnicima značiti mogućnosti koje imaju za otkazivanje ugovora i prelazak na drugog operatera.

No ostaje za vidjeti koje će točno usluge i koliko poskupjeti kod kojeg operatera, uzimajući u obzir trenutne cijene i sadašnje razlike u cijenama među telekomima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.