Za domaće proizvođače velik je udarac bojkot cijena i proizvoda. Jer, kupaca na tržnici sve je manje. A jedan od uzroka je i taj što se sve češće kupuje u trgovačkim lancima.
Iako biste pomislili da je na osječkoj tržnici u posljednje vrijeme pusto zbog hladnoće, i nije baš tako.
– Kad su bila dva bojkota, baš je bilo prazno, smanjilo se sigurno za 50, 60 posto. Dnevno od ponedjeljka do petka berem oko 100, 120 komada salate nosim na tržnicu, znači pola sam vratio kući što mi se rijetko kada desilo, rekao je Vladimir Vranješ, proizvođač iz Josipovca.
>Kupci na tržnici kupuju odgovornije, u manjim količinama, te se na koncu manje hrane baca
“Meni je neugodno prodavati po toj cijeni”
Kaže nam Vladimir da nije ni dizao cijene.
– Postoje kolege koje prodaju salate i po jedan i po euro, ali meni je neugodno prodavati po toj cijeni. Sasvim zadovoljavajuć je 1 euro, a koliko vidim i kupcima mojim, istaknuo je Vladimir Vranješ.
I gospodin Petar žali se na slabu prodaju. Bojkot je svuda, pa i na tržnicama.
– Bojkotiraju sve, tako i tržnicu. Vidjeli smo i pekarnice neki dan, mesnice, svugdje se osjeti da manje dolaze kupci, rekao je Petar Zolota, proizvođač iz Bijelog Brda.
Sinonim za zdraviju i domaću hranu
Oni kupci koje smo ovdje zatekli, došli su ciljano jer ovdje kupuju i inače.
Budući da su tržnice sinonim za zdraviju i domaću hranu, ali i nešto skuplju, nego u trgovačkim lancima, nije čudo što su efekt građanskog bojkota osjetile – i one, javlja HRT.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/HRT
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.