Turisti se žalili i prošle godine na jedrenjak s Hvara: Nije samo agregat bio neispravan

Foto: www.gulet-cruising.com/Snimka zaslona (Fotomontaža: Narod.hr)

Tragična smrt 57-godišnjeg Talijana Eugenija Vincija i trovanje ostatka putnika s kojima je plovio Jadranom na hrvatskom brodu Atlantia sigurno će ostaviti velik utjecaj na hrvatski nautički turizam koji posljednjih godina doživljava pravi procvat. Ispostavilo se da brod nije niti smio ploviti jer nakon ugradnje agregata nije prošao test koji se mora proći pa se po prvi puta uvidjela važnost poštivanja pravila o sigurnosti, ali i strože kontrole istih, prenosi Večernji list.

Spremnici za otpadne vode dva puta su se začepili i tako ispunili kabine odvratnim smradom. Tople vode nije bilo u 30 posto slučajeva pa su se gosti tuširali hladnom vodom, a kada ih je zahvatila jaka kiša kroz strop kabine je prokišnjavalo, prepričao je jedan nautičar.

Osumnjičeni dvojac u svom je iskazu kazao da su 8. kolovoza kupili taj agregat zato što su morali hitno zamijeniti pokvareni jer su samo dva dana poslije trebali pokupiti Talijane. Da je na tom brodu i prije bilo problema s agregatom, ali i puno drugih stvari, svjedoči recenzija jednog turista na TripAdvisoru koji je prošle godine plovio upravo tim brodom. Atlantiju su rezervirali preko čarter tvrtke Mango. Putovanje je to koje su, kaže, planirali cijelu godinu i svi su bili jako uzbuđeni zbog plovidbe Hrvatskom.

“S obzirom na to da smo gotovo svi na brodu bili iskusni nautičari, razumijemo kako funkcionira brod i kako se održava. Put nas je koštao 3400 eura po paru, a u cijenu je bio uključen doručak, ručak te domaća alkoholna pića. Znali smo da se radi o starijem brodu pa nismo ni očekivali iskustvo 5 zvjezdica, ali nismo očekivali ni takvo razočaravajuće putovanje. Komunikacija među stranama u Hrvatskoj je bila užasna. Nisu nam rekli točno mjesto sastanka u luci pa smo ih čekali na pogrešnom. Kad smo se ukrcali na brod, ništa od informacija koje smo ispunili nisu prenesene posadi. Jedan od nas je bio alergičan na školjke, nisu svi voljeli jesti ribu cijelo vrijeme, alkohol je bio uključen u cijenu, a pitali su nas kako naplatiti itd. “, požalio se nautičar.

No ono što je puno ozbiljnije u njegovoj kritici je stanje u kojem se brod nalazio.

“Spremnici za otpadne vode dva puta su se začepili i tako ispunili kabine odvratnim smradom. U dvije kabine toaleti nisu radili, a i propeleri bi trebali biti potpuno promijenjeni. Ledomat uopće nije mogao raditi ako nije priključen direktno na struju jer je agregat preslab. Nemojte ni pokušavati napraviti espresso. Tople vode nema u 30 posto slučajeva pa budite spremni na tuširanje hladnom vodom. Zahvatila nas je i jaka kiša, a kroz strop kabine je prokišnjavalo – napisao je nezadovoljni turist.

Kako se može utvrditi iz kasnijih upisa, za neugodnosti na putovanju kojega su planirali punih godinu dana agencija im je vratila iznos od 700 dolara, navodi RTL.

Sadašnji vlasnik broda Atlantia ispričao mu se zbog neugodnosti i rekao kako prošle godine brod nije bio u njegovu vlasništvu te da su poduzeli znatne promjene.

“My Atlantia ima novog vlasnika od 2019. i jako nam je žao da ste imali takvo iskustvo. Kako bismo pružili našim gostima čudesan odmor, poduzeli smo sljedeće korake: My Atlantia za 2019. ima novu posadu, vrlo dobro osvježenje unutrašnjosti broda i vanjske strane te su svi tehnički detalji unaprijeđeni”, stoji u odgovoru vlasnika, navodi Večernji list.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/Večernji list