Thompsonov menadžment upozorio na lažne profile s njegovim imenom

Foto: Facebook, Marko Perković Thompson

Menadžment Marka Perkovića Thompsona upozorio je na lažne profile, stranice i grupe koje u svom nazivu koriste pjevačevo ime i prezime, a da s njim nemaju nikakve veze.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Dragi prijatelji,
primijetili smo da postoji veliki broj otvorenih profila, grupa i stranica na društvenim mrežama koji u svom nazivu koriste ime Marka Perkovića Thompsona.

Neki od njih se predstavljaju kao Marko Perković Thompson, a neki s grupama i stranicama se trude predstaviti nekakve političke opcije i ciljeve u njegovo ime.

Thompson u svom vlasništvu na društvenim mrežama ima dvije stranice
Facebook https://www.facebook.com/marko.perkovic.thompson/
Instagram https://www.instagram.com/thompson_hr/
Za sve ostale profile, grupe i stranice, Thompson niti njegov menadžment ne znaju tko s njima upravlja, s kojim ciljem niti su u ikakvom kontaktu s njima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovim putem molimo osobe koji se predstavljaju s imenom Marka Perkovića Thompsona da takve profile obrišu.

Isto tako molimo i one koji koriste njegovo ime u nazivu grupa i stranica, a koji se ne bave glazbom MPT-a već to rade iz nekih drugih interesa da takve grupe i stranice zatvore.” – poručio je Thomsponov menadžment.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.