Hoće li na finale Lige prvaka u Istanbulu moći i navijači?

epa08611250 The UEFA Champions League trophy on display prior to the UEFA Champions League semi final soccer match between RB Leizpig and Paris Saint-Germain in Lisbon, Portugal, 18 August 2020. EPA/David Ramos / POOL

Krovna europska nogometna asocijacija (UEFA) ima plan pustiti određeni broj navijača na utakmicu finala Lige prvaka 29. svibnja u Istanbulu. Naime, UEFA je četvrtfinaliste najelitnijeg europskog klupskog natjecanja obavijestila da bi barem 9.000 navijača trebalo nazočiti finalu, a dio će ulaznica dobiti navijači oba kluba koji će igrati finale.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema svemu sudeći prodavat će se takozvane ‘pametne ulaznice’. Navijači će ih dobiti na mobilnim telefonima i dobitnici će biti pažljivo odabrani. Ovakav način prodaje ulaznica trebao bi onemogućiti preprodaju ulaznica i utakmci će zaista moći nazočiti isključivo navijači koji su ulaznicu i kupili.

Konačna odluka o nazočnosti navijača bit će donijeta nakon sastanka sa turskom vladom, ali je UEFA vrlo optimistična te smatraju kako će najmanje 9000 gledatelja doista biti na finalu, koje se, kako smo spomenuli, igra 29. svibnja, na stadionu Ataturk koji ima kapacitet od 75.415 gledatelja. Dakle, tek nešto više od deset posto navijača moći će nazočiti finalu. Bilo kako bilo, bolje išta nego ništa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.