Magazin GQ: Hrvatski kockasti dres drugi je najatraktivniji na Svjetskom prvenstvu, odmah iza nigerijskog

Foto: fah

Nogometna reprezentacija Nigerije odnijela je pobjedu ispred hrvatske i argentinske vrste, ali po ljepoti dresova, objavio je američki magazin GQ.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Nadahnuti šahovnicom, hrvatski za oko zapinjući dresovi su nešto ugodno za oko i na terenu i izvan njega, predstavljajući rijetku ljepotu među nogometnom odjećom. Od naroda koji nam je dao kravatu nismo ni očekivali manje. Šah mat”, napisali su za hrvatski dres.

GQ je napravio ljestvicu najljepših dresova svih sudionika svjetskog prvenstva i na prvom mjestu je nigerijski dres. Zanimljivo, “zeleno-bijeli” dres je rasprodan svega nekoliko minuta nakon što je pušten u prodaju i trenutačno se ne može naći u slobodnoj prodaji na službenim web stranicama.

Na visokom drugom mjestu je dres hrvatske reprezentacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Inspiriran je šahovnicom što ga čini rijetkom ljepotom u nogometu. Hrvatski dres je nešto što bismo zadovoljno nosili i izvan stadiona Od ljudi koji su nam dali kravatu, nije se očekivalo ništa manje. Šah-mat,” piše GQ.

Na trećem mjestu je dres Argentine, a zatim slijede Peru, Brazil, Japan, Portugal, Švedska…. Za tri najružnija proglašeni su dresovi španjolske, panamske i senegalske reprezentacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.